Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ruitje"]
Splashislief,ik vind het al super dat je zo ver bent gekomen
[/quote]
dank je
[quote="Djilan schreef:Toch heb ik tijdens dressuurproeven wel 7ens en zelfs wel eens een 8 voor de galop gekregen....
Maar dat komt denk ik omdat het van voren dan zoveel lijkt en het er wel als een galop uitziet. Al is de galop linksom wel meer gesprongen dan rechtsom. Is dat bij jullie ook?
Djilan schreef:Rechterstelling zal dan ook moeilijker zijn denk ik. Dat wilde in het begin niet eens. Volgens mij zijn de meeste dravers linksgebogen (links kortere spieren dan rechts).
furore schreef:Hoi,
Ik heb een 17 jarige zwarte draver ruin. Ik heb zelf bij S.Hartman in loondienst gewerkt en heb Furore daar ook altijd zelf getraind record van 1.16.2 en een winstsom van ongeveer 12.000 guldens toendertijd.
Toen hij 6 jaar was hebben mijn moeder en ik hem gekocht omdat hij anders naar de slager moest. Hij was toen nog wel hengst, wij hebben hem toen hij 8 was laten castreren. Nu loopt hij lekker voor de marathonwagen (vierwiel/tweewiel) en ook nog regelmatig voor de sulky lekker in het bos.![]()
Nu rijd ik een paar keer in de week bij eigenaartrainer W.Paardekoper uit wassenaar samen met hem de paarden uit op het strand en snelwerken op de baan Duindigt. Dravers blijven geweldig!
Haagsemeid schreef:Kweet stiekum dat dit niet mag, maar kweet dat jullie gek op paarden zijn
Ilse heeft hier ook een keer geholpen...
Kortom als jullie stemmen wordt ik nummer 1 en krijgen de pony's passende zadels en hoofdstellen...dus please stem
http://www.watwiljenouecht.nl/html/verh ... 1099406658