Avalon: hoe oud is thor nu al?
Van: mis je wolf niet?, En nog wat van haar gehoord...
Al staan er wel 2 kanjers op de foto's.Heerlijk lijkt me dat om zo een penny momentje met je zus te kunnen delen!, gelukkig komt glowy bij jullie niets te kort en dat gaat goed komen.Ik hoop dat je met anita toch ook snel weer dat 2 eenheidsgevoel hebt. want als alles zo ongeschreven goed /gemakkelijk gaat moet je idd weer gaan opbouwen en zelf even terug schakelen (ook dat gevoel ken ik) maar dat komt wel goed het heeft tijd nodig! ook paarden kunnen angst voor het onbekende hebben en daar moet je gewoon langzaam mee doorgaan!.
Nadine: ik heb je filmpje bekeken, wat leuk zijn jullie te samen!
Kim: Had indah zijn fokker geen spijt dat hij hem niet meer had? ik had hem willen zien of zijn gezicht dan tijdens dat filmpje!( hoe gaat het met je hondje?)
Carol: hoe is het bij jou en Wisky is hij al wat beter gewoon met de nieuwe dingen?
Obivion Hoe is het met de kleine Onchao is ze al veel gegroeid?
Hier eigenlijk geen bijzonderheden,behalve dat de gazen en andere prut is verwijderd na de operatie en ik merk toch al veel verschil. Dus stiekem nu maar hopen dat het echt de laatste keer was.
Smoky denkt dat ze aandacht te kort komt die staat me echt te roepen! dat streelt best weer mijn hart

Hier dacht ik kom laat ik eens voor een nieuwe cap kijken dat oude ding is al over de 15 jaar en echt al wel eens flink gevallen! kwam ik op de ... helmen site nieuwe normen etc een gaaf ding tegen, bleek het een fietshelm echt prijzig !. Ik gemaild of de normen veel verschilden en daar kreeg ik als antwoord op dat ik beter een cap kon kopen. Heel correct en eerlijk zonder meer.... maar dat ding was € 350,00 en dan minder veilig als een cap? van minder dan € 150,00.
Tja ik zat echt even met mijn ogen te knipperen huh...als dochter lief met haar loopfietsje paardje speelt met capje op, is zij dus beter beschermd dan met een fietshelmpje?

( nu ben ik niet zo betuttelend maar ze wilt hem zelf graag op dus dacht ik nou dat is een goed singaal)
Maar dan nu weet ik nog niet of ik dan maar voor een simpele nieuwe ga of toch een wat duurdere.
tja het gaat om je hoofd, maar het is ook niet voor dagelijks gebruik (en je hebt wel een voorbeeld functie). Gelukkig moet ik nog even herstellen, dan kan ik het nog eens overdenken...je hoopt het nooit maar indien nodig wil ik wel een goede bescherming!
Heeft iemand nog tips voor een lichte, luchtige goede Cap?