lakshmi schreef:Limerickje die van jou is een knapperd!
Dank je wel!

en Kira..wat een leuke is dat zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fiffill schreef:Ik weet het niet, het zou misschien rabicano kunnen zijn, maar dat zou je dan moeten laten testen om er zeker van te zijn (tenzij iemand met meer verstand van kleuren dan ik het kan zien van de foto)
Zwarte staart kan sooty zijn trouwens, het lijkt ook alsof ze een beetje countershading heeft? Op die galopfoto uit je eerste post over haar
Woogy schreef:Fiffill schreef:Ik weet het niet, het zou misschien rabicano kunnen zijn, maar dat zou je dan moeten laten testen om er zeker van te zijn (tenzij iemand met meer verstand van kleuren dan ik het kan zien van de foto)
Zwarte staart kan sooty zijn trouwens, het lijkt ook alsof ze een beetje countershading heeft? Op die galopfoto uit je eerste post over haar
Klopt ze heeft een lichte aalstreep, verkleurd trouwens niet
Overigens moet ik wel lachen om de vitiligo, toen ik haar net had zat ze helemaal onder, gezicht was bijna egaal roze in de zomer, tegenwoordig heeft ze alleen nog een paar kleine stipjes om d'r oogleden...geen idee waar het nou werkelijk in zit, zal het niet aan het kleurstof groen liggen in gras? als ze op het land staat trekt het helemaal weg. Sinds ze fulltime op kuil staat is het ook weg aan het trekken...
femkesofie schreef:Niemand die weet wat voor kleuren mijn pony's hebben? (pagina 12)
lifaya schreef:tweede is denk ik een extreem sooty gen gevaldonkere haren ook in de staart zo te zien
lifaya schreef:ook niet echt veel foto's
ik heb wel meerdere aparte paarden voor de lens gehad, ik kan daar ook wel foto's van plaatsen?