het was erg leuk en gezellig
maar pff, wat doen mijn benen en voeten zeer
van al dat staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar pff, wat doen mijn benen en voeten zeer
van al dat staan
Met springen vierde geworden met een rozet 
en springen helaas weigerde ze verschillende keren op de dubbel, mijn fout ik weiger al op dubbels sinds ik 9 was
Daarna nog een weigering maar voor haar eerste echte parcours was ik tevreden. 

. Rinse was de hele tijd stoer aan het doen naar alle paarden en toen de witte shet voorbij gescheurd kwam, schrok hij ervan; held op sokken
, sowieso heeft ze haar best gedaan wat ik al het belangrijkste vind, ze heeft op een trailer gestaan en dat was spannend, op vreemd terrein gereden zonder al te gekke dingen te doen (met halster) en ze heeft ook nog gesprongen op vreemd terrein.

maar ook een hoop gezien
en best spannend
Wel lastig inplannen met zoveel in de barrage bij de shetten
maar geloof dat niemand het heel vervelend vond dat ie pas later moest
Hoop ik!
Ik zag echt veel camera's
Ik mag ineens nog extra pagina's toevoegen (had 1st t limiet al bereikt
) da's ook wel handig kan ik de site wat beter indelen dus dan komt er denk ik gewoon een pagina met Foto's 2011 met alle links erop
Goldy deed haar rondje springen met enthousiasme, en ook met dressuur heeft ze haar best gedaan. De punten zijn vandaag dan erg achterwege gebleven
, maar ik was tevreden.
.
.
maar gelukkig kon je erom lachen 
WiskyBokjes schreef:Ja er had iemand ook een foto gemaakt van Troy, maar nou weer ik niet meer waar ik die foto terug kan vinden.

.
.Kiim schreef:Haha ja thats me.
Was vanaf de 1e hindernis m'n beugel al kwijt, dacht dat ik m gevonden had bij de 3e hindernis maar bleek alleen de zijkant van mn voet in te staan dus weg wassie weer.
Val deed eigenlijk niet zeer, alleen boven mn oog leek het afgeschaafd.
Alleen heb nu ook n dikke bult om mn onderrug dus weet ook niet..
Wist alleen niet dat jij dat was 
WB, Met jou heb ik nog eventjes staan praten.. Ging bij jou het springen wel goed?