Koudbloedendag te Heeswijk-Dinter (NB), wie doet er mee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsieslii

Re: Koudbloedendag te Heeswijk-Dinter (NB), wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:02

Ik ben er ook weer!
het was erg leuk en gezellig :D maar pff, wat doen mijn benen en voeten zeer := van al dat staan :P

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:03

Ik ben best veel verbrand :P

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:16

En ik leef ook weer!

Eerste proef had ik 177 punten en was 11e en de 2e proef was ik 6e met 180 punten. :D Met springen vierde geworden met een rozet :):)

En ook weer een aantal bokkers gemeet :+

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:25

Ik heb een paar foto's gemaakt, probeer ze vanavond allemaal up te loaden. Hier alvast een paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 18:45

Hele leuke foto's!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:00

Ik heb een super dag gehad, het was weer super georganiseerd en de sfeer was weer top!
Dressuur had ik 177 punten, niet helemaal ons ding maar ik vond het toch best netjes. Vlaggenrace ging top duidelijk iets voor Embla alles wat snel gaat is leuk :)) en springen helaas weigerde ze verschillende keren op de dubbel, mijn fout ik weiger al op dubbels sinds ik 9 was :') Daarna nog een weigering maar voor haar eerste echte parcours was ik tevreden.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:13

het was weer een leuke dag :)

De proeven gingen nergens naar en had echt hogere punten dan ik verwacht had, 177 en 165.

Ik vond de shetlanders ook echt heel schattig <3 . Rinse was de hele tijd stoer aan het doen naar alle paarden en toen de witte shet voorbij gescheurd kwam, schrok hij ervan; held op sokken :')

leuke foto's Olga!! :D
alleen jammer dat ik er zo belabberd op zit :')

ben benieuwd naar de rest van de foto's :)

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:16

Ik heb het ook echt super leuk gehad.. We hebben vlaggenrace en springen gedaan.. Springen ben ik wel na 3 hindernissen gestopt en heb het met een groeie sprong afgesloten. Jammer dat ik het parcoursje niet af heb kunnen maken, maar het was toch iets te hoog gegrepen voor ons bijde.. Daarbij was ik ook nog me hoofdstel vergeten dus daardoor heb ik een tijdje met halster gereden EN heb ik bij het proefje en de vlaggenrace het hoofdstel van mircle_ om mogen hebben. (Super bedankt daar trouwens nog voor!)
Behalve dat ben ik echt super trots op haar :D, sowieso heeft ze haar best gedaan wat ik al het belangrijkste vind, ze heeft op een trailer gestaan en dat was spannend, op vreemd terrein gereden zonder al te gekke dingen te doen (met halster) en ze heeft ook nog gesprongen op vreemd terrein.

En die shetjes waar ook echt megaaaaa schattig. Vooral die kleine witte, volgens mij was dat echt een draakje <3

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:33

Zo ben ook weer thuis :)

Heb een hoop gemist :o maar ook een hoop gezien 8-)

Vlaggenrace & Springen was weer súper gezellig =:) en best spannend :7 Wel lastig inplannen met zoveel in de barrage bij de shetten :o :+ maar geloof dat niemand het heel vervelend vond dat ie pas later moest :) Hoop ik!

Ben erg benieuwd naar alle foto's 8-) Ik zag echt veel camera's *D *-:)

Horsieslii & SSDesign ik zet jullie sites wel vast op de koudbloedensite met verwijzing dat daar foto op komen 8-) Ik mag ineens nog extra pagina's toevoegen (had 1st t limiet al bereikt :=) da's ook wel handig kan ik de site wat beter indelen dus dan komt er denk ik gewoon een pagina met Foto's 2011 met alle links erop <<)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:45

Ja er had iemand ook een foto gemaakt van Troy, maar nou weer ik niet meer waar ik die foto terug kan vinden. _O-

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:59

Wat was het weer leuk! Ik heb een hele leuke dag gehad, mijn vriend heeft veel foto's gemaakt, ik zal als hij alles geupload heeft de site hier neerzetten.
Ik had mijn eerste proef helemaal verpest, mijn oriëntatie liet me in de steek waardoor ik dacht dat c a was enz... hihi. Tweede proef ging beter. Harley moet alleen echt veel voorwaartser worden tijdens dressuur, zo raar, daar heeft hij thuis helemaal geen last van....
En die shetten! Wat waren die gaaf! Harley vond shet Hunky helemaal geweldig, zo schattig!
Ik vond het weer erg leuk, fijn dat de uitslagen nu medegedeeld werden, ook handig dat je gewoon met je paard er bij kon staan.
Complimenten voor de organisatie!!!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:11

Hier ook weer thuis, leuke dag met ondanks de slechte voorspellingen best mooi en vooral warm weer! +:)+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:18

Was inderdaad een erg mooi dag :) Goldy deed haar rondje springen met enthousiasme, en ook met dressuur heeft ze haar best gedaan. De punten zijn vandaag dan erg achterwege gebleven :+ , maar ik was tevreden.

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:22

Nou ik ben ook weer thuis, was eraf gedonderd tijdens het springen en denk dat mn oog morgen blauw is :').
Vriendin had nog hele leuke blooper foto's ervan dus ben benieuwd of die er ook opstaan.
Wel zonde want als ik mn beugel niet kwijt was geweest denk ik dat we het tijdens het springen niet slecht gedaan zouden hebben.
Dressuur 1e proefje ging redelijk, moest er alleen heletijd inhouden waardoor we niet lekker de ring door gingen.
2e proefje was echt bagger, leek meer een cross wedstrijd :').

Organisatie bedankt voor de dag, het was super goed geregeld +:)+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:23

Ben ook benieuwd naar alle foto's, stonden genoeg mensen foto's te maken bij het springen :)

_Gipsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:28

Hallo hallo! wat een top dagje zeg! en wat een geluk met het weer heel de middag!!
Echt super genoten met ons hele team!!
Ik had alleen wel een vraagje, ik heb mijn coupon terug gekregen maar zie nu dat ik 2 delen heb terug gekregen, de gele en de blauwe... moet hier nog iets mee gedaan worden? Want het blauwe deel moest toch op de vereniging blijven?

Groetjess en tot de volgende Koudbloedendag!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 20:30

Leuk om al die positieve reacties te lezen 8-)

Kim het leek ook wel alsof je erg hard/ onhandig viel :(:) maar gelukkig kon je erom lachen :)

Gipsy de KNHS heeft alleen Roze nodig en omdat de punten ook in het concourssysteem staan heeft de vereniging verder volgens mij geen coupons meer nodig ;)

WiskyBokjes schreef:
Ja er had iemand ook een foto gemaakt van Troy, maar nou weer ik niet meer waar ik die foto terug kan vinden. _O-

Er is ook iemand die nu mijn mail heeft en info mbt gemaakte foto's zou sturen misschien was het wel 1 van die die waren met een groepje :)

Of het was resi_lover die zit ook op bokt 8-)

_Gipsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:32

Grid, hartstikke bedankt!! Echt allemaal nog super bedankt voor deze topdag! Dat was het natuurlijk niet geworden zonder jullie! Ik heb genoten!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:33

Ik zag iemand inderdaad lelijk vallen, bij de 3e hindernis, misschien heb ik je dan gezien? Sterkte ermee in ieder geval ;)

Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 20:37

Haha ja thats me :=.
Was vanaf de 1e hindernis m'n beugel al kwijt, dacht dat ik m gevonden had bij de 3e hindernis maar bleek alleen de zijkant van mn voet in te staan dus weg wassie weer :=.
Val deed eigenlijk niet zeer, alleen boven mn oog leek het afgeschaafd.
Alleen heb nu ook n dikke bult om mn onderrug dus weet ook niet..

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:21

nou ik ben ook wee thuis en net even snel onder de douche gesprongen. ben dus zo rood als een kreeft en een beetje gaar en vooral moe. sproeien was idd niet meer nodig vanochtend, helaas was de regen om 5.30 nog niet begonnen, maar wel toen ik bijna op het wedstrijdterrein was aangekomen.

super om al die enthousiaste en positieve berichten te lezen.

bij deze staat ook de uitslag online. alleen is er helaas iets misgegaan met de uitslagen van springen en vlaggerace. de lijsten zaten niet bij mijn spullen dus kan ik ze helaas niet publiceren.

groeten deborah

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:08

Kiim schreef:
Haha ja thats me :=.
Was vanaf de 1e hindernis m'n beugel al kwijt, dacht dat ik m gevonden had bij de 3e hindernis maar bleek alleen de zijkant van mn voet in te staan dus weg wassie weer :=.
Val deed eigenlijk niet zeer, alleen boven mn oog leek het afgeschaafd.
Alleen heb nu ook n dikke bult om mn onderrug dus weet ook niet..

Je leek lelijk te vallen op je arm, heb je daar geen last van gehad?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:15

Pff ja die val zag er ook niet zachtjes uit zeg :oo Wist alleen niet dat jij dat was :+
Hoe is het nu met je? :(:)

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:18

Nu zie ik pas wie ik allemaal heb gezien :P WB, Met jou heb ik nog eventjes staan praten.. Ging bij jou het springen wel goed?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 22:19

Het was wel een geslaagde dag hoor :j Ik ben wel benieuwd naar meer foto's!
Wel grappig dat mensen zo bevooroordeeld zijn over mijn schimmel.... :')