(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:44

Jongens allemaal applausssss......JENNIFER HEEFT DE DAM TOT DAM-loop GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:45

Jeuh!!! Gefeliciteerd!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:47

Jennygirl schreef:
Franca, kun er geen een nemen waar ik niet zo fanatiek opsta?

Jan Kan heeft netjes zijn letters over je heen geplakt Tong uitsteken

Soleda staat er erg mooi op *LOL* Ik begrijp dat ze binnenkort de marathon gaat lopen??? Tong uitsteken

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:01

Ik heb niet echt gewonnen hoor. Huilen
Maar hem wel uitgelopen in een redelijke tijd.

Joske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:26

Franca schreef:
Jan Kan heeft netjes zijn letters over je heen geplakt

I.v.m. met copyright maybe ??? Vind het persoonlijk ook niet verstandig om ongevraagd foto's te posten van zijn site af,Afbeeldingmaar dat is jullie probleem, of kan het gaan worden Haha! Afbeelding

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:18

Zijn naam staat er nog op, dus niks aan de hand hoor. Is juist reclame....hij mag ons dankbaar zijn *LOL*

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 13:56

Sol gaat dus 19 okt. een halve maraton lopen! Ze gaat wel voor de overwinning natuurlijk! Staat er ergens in het reglement dat paarden nie mee mogen doen? Je moet dan wel een beetje doorlopen hoor als je samen met har wil lopen Haha!

Het is toch nie voor niks dat jan kan midden in de foto staat, ik zie ook nie waarom het een probleem zou zijn. Heb hem ook nog nooit gehoord over mijn foto's want daar staan er ook een paar van jan tussen....

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:07

Ja hoor, Sollie mag mee. Volgens mij staat er niets over Sollies in het regelement.
Hoe hard gaat ze dan? Ik loop gem 10 km per uur (niet zo hard dus).
In een uitspatting wil ik het wel ees opschroeven tot 11 of 12 per uur, maar niet 21 km lang.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 19:45

tja ze kan wel 50km/h maar dat houdt ze ook geen 21 km lang vol.
Ze had wel een endurance van zo'n 50km gelopen met een snelheid van 15km/ h.... Tong uitsteken

Daraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:52

Afbeelding
deez wou ik bestellen

Afbeelding

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:53

mooi!

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:39

Trouwens heel fijn van het AVS om de uitslagen op de website te vermelden.
Ook dit getuigd niet van een super organisatie.
We zijn al bijna weer vergeten zo krijg je het idee.
of is een amateurkeuring niet intressant genoeg om te vermelden????????????????

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 08:03

zal ze wel eens een mailtje sturen.. gaat natuurlijk helemaal nergens over he.. heel leuk allemaal dat het enduranceteam brons heeft gewonnen.. dat wordt wel bijgehouden maar de resultaten van de amateurkeuring niet. zodra ik wat gehoord heb zal ik het melden.

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 09:55

Die uitslagen komen vast wel in de nieuwsbrief en ach, we weten toch allemaal de uitslagen zelf??? Daar gaat het toch om.

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:34

Franca schreef:
Die uitslagen komen vast wel in de nieuwsbrief en ach, we weten toch allemaal de uitslagen zelf??? Daar gaat het toch om.

Franca het gaat er niet om wat wij zelf weten,het gaat er om dat het ook bijgehouden moet worden.
Endurance ook leuk hoor maar amateurkeuring niet minder belangrijk vindt ik.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:18

nou heb reactie gekregen en wat stond erin? ze hebben het mailtje doorgestuurd naar de webmaster. nou kijken hoelang het nu gaat suren Verward

Balasjow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:45

Allereerst kan ik je meedelen dat het onderhouden van de website van het AVS, zoals alle functies, met uitzondering van de bemensing van het Stamboekbureau, allemaal vrijwilligerswerk is. Er staat totaal geen vergoeding tegenover en het kost allemaal tijd, tijd tijd.

Ten tweede is de webmaster afhankelijk van de gegevens die het Stamboekbureau, c.q. gebruikscommissie aanlevert. Zonder toestemming van het Stamboekbureau wordt er niets geplaatst. Dus als het AVS nog niets heeft doorgestuurd gebeurt er niets met de website. Dit om de onafhankelijkheid van de site te behouden.

Ten derde: iedereen is van harte welkom om zijn of haar tijd te investeren en ideeen aan te dragen om de website of zeker de Nieuwsbrief leuker, interessanter, boeiender te maken. Nu ligt het vaak in de handen van 2 a 3 mensen die buiten deze Nieuwsbrief ook nog een full-time baan hebben, eigen paarden te verzorgen hebben en niet te vergeten ook nog een gezin.

De werkzaamheden die verricht worden gebeurt in de spaarzame vrije tijd die overblijft. Een klein beetje respect zou wel op z'n plaats zijn.

Ella

Kritiek is altijd welkom maar graag een beetje opbouwend en het liefst

riccardo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:56

Balasjow schreef:
Allereerst kan ik je meedelen dat het onderhouden van de website van het AVS, zoals alle functies, met uitzondering van de bemensing van het Stamboekbureau, allemaal vrijwilligerswerk is. Er staat totaal geen vergoeding tegenover en het kost allemaal tijd, tijd tijd.

Ten tweede is de webmaster afhankelijk van de gegevens die het Stamboekbureau, c.q. gebruikscommissie aanlevert. Zonder toestemming van het Stamboekbureau wordt er niets geplaatst. Dus als het AVS nog niets heeft doorgestuurd gebeurt er niets met de website. Dit om de onafhankelijkheid van de site te behouden.

Ten derde: iedereen is van harte welkom om zijn of haar tijd te investeren en ideeen aan te dragen om de website of zeker de Nieuwsbrief leuker, interessanter, boeiender te maken. Nu ligt het vaak in de handen van 2 a 3 mensen die buiten deze Nieuwsbrief ook nog een full-time baan hebben, eigen paarden te verzorgen hebben en niet te vergeten ook nog een gezin.

De werkzaamheden die verricht worden gebeurt in de spaarzame vrije tijd die overblijft. Een klein beetje respect zou wel op z'n plaats zijn.

Ella

Beste Ella,

Het gaat niet om de kritiek en wist ook persoonlijk niet dat het zo in elkaar zat.
Maar wat gewoon raar is dat als er een regionale of een nationale wordt gehouden het er wel binnen een paar dagen op staat.
Het lijkt nu alsof de amateurkeuring weinig waarde of geen toevoeging is aan het geheel binnen het AVS.

We zijn nu al bijna een maand verder en vindt gewoon persoonlijk dat het er al had mogen staan.
Kijk als de webmaster het te druk heeft dan zeg ik alla.
Maar nu blijkt maar weer dat er in de communicatie weer iets mis gaat.
Zelfs op het kantoor hebben ze de uitslagen niet(dit is mij verteld)

Beetje jammer.

Nog even voor de duidelijkheid dit is niet bedoeld om de webmaster aan te vallen hoor.Echt niet.
Maar kloppen doet het niet.

Ik zal proberen mee te gaan denken voor de nieuwsbrief en een positieve toevoeging te kunnen leveren.

Afz
Riccardo

Balasjow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 10:04

riccardo"]
[quote="Balasjow schreef:

Ella

Beste Ella,

Het gaat niet om de kritiek en wist ook persoonlijk niet dat het zo in elkaar zat.
Maar wat gewoon raar is dat als er een regionale of een nationale wordt gehouden het er wel binnen een paar dagen op staat.
Het lijkt nu alsof de amateurkeuring weinig waarde of geen toevoeging is aan het geheel binnen het AVS.

We zijn nu al bijna een maand verder en vindt gewoon persoonlijk dat het er al had mogen staan.
Kijk als de webmaster het te druk heeft dan zeg ik alla.
Maar nu blijkt maar weer dat er in de communicatie weer iets mis gaat.
Zelfs op het kantoor hebben ze de uitslagen niet(dit is mij verteld)

Beetje jammer.

Nog even voor de duidelijkheid dit is niet bedoeld om de webmaster aan te vallen hoor.Echt niet.
Maar kloppen doet het niet.

Ik zal proberen mee te gaan denken voor de nieuwsbrief en een positieve toevoeging te kunnen leveren.

Afz
Riccardo
[/quote]

Bij de regionale en nationale show wordt er gebruikt gemaakt van een speciaal automatiseringspakket. Hierin worden alle punten bijgehouden. Dit is verplicht gesteld door de ECAHO. Aangezien de amateurkeuring geen ECAHO show is en er niet gepunt wordt zal iemand dit handmatig bij moeten houden. Aangezien Peter en ik wegens een verjaardag afwezig waren is dit dus duidelijk mis gegaan. En als het stamboekbureau de uitslagen niet heeft zijn ze ernstig in gebreke gebleven. Juist omdat iedereen binnen het bestuur de Amateurkeuring promoot is dit een ernstige fout. Zal zelf even contact opnemen met het Stamboekbureau anders zal ik via Bokt moeten vragen of iemand de complete uitslagen heeft.

Wij proberen alles in het werk te stellen om de site zo informatief mogelijk te houden, maar dit kunnen we niet alleen, dus alle hulp en medewerking is welkom.

Ella

Paduc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:26

riccardo schreef:

Franca het gaat er niet om wat wij zelf weten,het gaat er om dat het ook bijgehouden moet worden.
Endurance ook leuk hoor maar amateurkeuring niet minder belangrijk vindt ik.

Ja, Riccardo, ik vind het jammer, dat er niet sneller gereageerd kan worden, wat de wedstrijduitslagen betreft, maar daar heeft Ella al melding van gemaakt. Wat het brons betreft van de endurance groep, ja dat kan ik toch wel als een wat groter resultaat noemen , dan de uitslagen van de amateurkeuring. Sorry hoor! En zeker voor de endurance is dit een enorm resultaat, daar wij daar ook een grote achterstand hadden t.a.v. het buitenland.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 10:12

hoi,
helemaal voor de deelnemers en mensen die om wat voor reden niet aanwezig konden zijn is het erg leuk dat het er vermeld staat .....
anders is het net of er geen intresse is van uit het AVS....
maar zoals vermeld ....het is veel werk..... en er was iets.... zoek?????
gr,sas.

Paduc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:28

Gisteren gesproken met degene, die de vrijetijd ervoor beschikbaar stelt en vernomen, dat de uitslagen binnenkort vermeld gaan worden. Dus geduld ...ze komen

Balasjow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:13

De uitslagen van de Amateurkeuring staan op de site van het AVS

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:41

yahieee!!! Haha! Kunnen we allemaal weer rustig slapen Tong uitsteken

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 23:01

toch nog een ding, tis niet helemaal compleet. bij mij klasse waren namelijk 5 merries en er staan er maar 3 genoemd. Ja er moet weer iemans zeiken ja;-)