Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is dan zo bang dat hij stokstijf blijft staan als er storm komt en dus helemaal nat word....
Dan neem ik hem even mee aan zijn halstertje en zet hem onder t afdakje en blijft hij daar helemaal in de stress staan
Rommy heeft wel eens een week niks gegeten, hij vond het kuil niet lekker JAMMER DAN hij krijgt vanzelf wel honger
Ligt eraan wat... Rommy vind op eigen terrein oefenen wel leuk voor niet langer als 5 min, maar als we buiten lopen zijn we een hele dag op pad, dan gaat het er van. Maar dit merk ik ook bij rommy
Dan denk ik zoo lekker aan het werk nou hij doet 3 stappen vooruit en staat stil... Als ik dan vertel kom vriendje, gaan we poetsen gaat hij in een drafje mee hang ik het touw over het hek heen waar hij aan staat blijft hij net zo braaf staan
Hij moet en zal van die dagen hebben waarop ik alleen met hem tut hoefjes invetten enzo zijn manen knippen(knip hem meestal als een fjord
) Heb hem wel proberen uit te leggen dat als hij een klein meisje bij hem toelaat dat die dan lekker op zijn rug kan gaan zitten en krulletjes met haar vingertjes in zijn vachtje maakt en elastiekjes in zijn maantjes doet met hem knuffelt.. Maaaaar NEE als ik hem dat uitleg hangt er een ezel met zijn tanden in mijn heup of arm... of nek

ze mochten vandaag een paar uur in de vette wei, omdat het gras daar ook op moet
en een voorpluk.
Ik heb ooit van dat spul op zijn manenkam gesmeert wat nog erger is dan de kwaal
Hij had luizen en we dachten ook ander ongedierte. Van dat spul is een ezel wel eens plat gegaan en bijna dood, die kon er blijkbaar niet tegen... Maar sinds ik dat op zijn manenkam hem gedaan groeien zijn manen als kool
Vorig jaar toen de ezels schimmel hadden smeerden we ze daar ook mee in. Het hielp ietsje... Maar het prikte vreselijk dus gingen ze nog harder schuren... 

Hij was er wel een beetje high van, had hem ietsje teveel gedaan