Ik denk dat het van foto's heel moeilijk inschatten is hoe groot een pony is.
Er staan inmiddels flink wat foto's van het ONCK op de Connemara-site, dus wie nieuwsgierig is: http://www.connemara.nl/sport/ONCK2010a.htm
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yv_ schreef:Ik ken dat lekker niet, tussen paarden of pony's..
Wat is er trouwens het nadeel om als eerst te starten? Heerlijk toch, jury nog lekker onbevoordeeld en je stress meteen kwijt!
Leuk dat de foto's van het Onck oine staan! Ga op m'n gemakkie morgen even kijken, zit nl nu op m'n tel! Hebben een hotelleje in Eindhoven geboekt en m'n roomie zit voetbal te kijken.. Boring!!
Leliaardje schreef:Hallo 10tje!
Ik dacht dat D-day naar Portugal verhuisd was, maar misschien vergis ik me met een andere pony (of zit jij gewoon gezellig in Portugal).
Ik vind het wel erg leuk om hier mensen te ontmoeten die we via de stamboekevenementen nog nooit ontmoet hadden. Misschien voor jullie ook leuk om in de gaten te houden wat we organiseren bij het stamboek: ONCK elk jaar (net geweest), paar keer paar jaar crosslessen en misschien wel weer een keer een buitenrit ergens???
10tje2 schreef:Leliaardje schreef:Hallo 10tje!
Ik dacht dat D-day naar Portugal verhuisd was, maar misschien vergis ik me met een andere pony (of zit jij gewoon gezellig in Portugal).
Ik vind het wel erg leuk om hier mensen te ontmoeten die we via de stamboekevenementen nog nooit ontmoet hadden. Misschien voor jullie ook leuk om in de gaten te houden wat we organiseren bij het stamboek: ONCK elk jaar (net geweest), paar keer paar jaar crosslessen en misschien wel weer een keer een buitenrit ergens???
D-Day heeft ook inderdaad bij ons in Portugal gewoond in 2007! Wat goed onthouden van je zeg! De kans is heel erg groot dat we weer terug verhuizen naar Portugal begin volgend jaar, dus dan kan hij weer heerlijk in de bergen banjeren met mijn andere paard, een fjord.
Op wedstrijden zul je mij nooit zien, ik ben waarschijnlijk een vreemde eend hier op Bokt. Rijden er nog meer mensen met connemara's bitloos, zweeploos, zonder sporen en ook nog eens zonder ijzers? D-Day houd ik ook nog eens 24/7 buiten op gras/hooi/liksteen en een beetje geweekte graskruidenbrok met lijnzaad. En mijn leeftijd past ook al niet bij de meeste Bokkers denk ik
Citaat:THAT'S IT!![]()
This is the limit!![]()
Ik wil ook leuke dingen doen met mijn oversized E-pony bij het connemara stamboek!
En anders CC weg en Connemara-powny kopen
Citaat:Dus .... mag Symphony dan ook van de Leliaard heten? Symphony is namelijk echt een oversized E-pony....![]()
Ik wil ook wel meedoen met die Connemara dingen... leuk!!!
Citaat:En Roho ik ben om... volgende paardje wordt Connemara..