Marrit13 schreef:Tieks haalde hem rustig alleen vd tweepaards, nou dat istie denk ik vergeten wat op de 1,5 knalde hij er als een debiel af bij lossenWel recht de klep af, zo slim is hij dan wel
Hier precies andersom. Bij Tieks kwam ze er heul rap vanaf. Bij ons staat ze enorm er van overtuigd te wezen dat ze niet achterwaarts van de trailer af kan.
Wel recht de klep af, zo slim is hij dan wel 

verruilt hooinet voor een bak met wortels en dan blijft die theemuts vast wel staan.
Hij vond het geweldig! Druk dat ie was
Ik kon hem in de galop niet houden, dus toen we ineens moesten afremmen (het 'galoppad' was afgelopen), ging we bijna allebei onderuit
Bokken, mini steigers,heb vanalles wat gehad maar de oortjes zijn de hele tijd naar voren geweest. Jackson heeft enorm genoten, en ik ook, enkel wat blaren op mijn vingers 

Het bos is altijd goed, zit je daar in de buurt of moet je er met de trailer heen?

Ja ik zag zelf ook al dat hij wel iets naar achter mag ja. Zal er op letten
. Maar uiteindelijk de concentratie kunnen pakken en toch fijn gereden. En natuurlijk werd het, toen we klaar waren, droog.
Dat mag je best weten, het gaat niet allemaal vanzelf. Maar wat was ik gisteren blij zeg dat ze het ineens zo goed oppakte