Oona, wat vreselijk dit onverwachte afscheid van Eamon. Ik ken hem al uit je verhalen op het connemaraforum en ik weet hoe hecht je met hem was en hoe gek je op hem was. Heel, heel veel sterkte gewenst.
Pffff, kitobeer wat vreselijk. Goed dat je de beslissing gelijk hebt kunnen nemen. Voor je paardje wel zo eerlijk zo te lezen maar wat een rot beslissing.
Oona, ook hier nog eens heel veel sterkte Wat verschrikkelijk dat dit gebeurd is, en wat een moeilijke, beslissing heb je moeten nemen. Toch ieders grootste angst: dat er iets onverwachts gebeurd waardoor je ineens veel te vroeg je maatje kwijt bent. Op het oude forum was het Owen... hier is het dan nu Eamonn die volkomen onverwacht er ineens niet meer is. Verschrikkelijk!
Inderdaad mijn gedachten waren ook bij owen vandaag.
koeke
Geplaatst: 24-04-17 22:00
Wat een verdrietig verhaal Kitobeer. Echt een nachtmerrie, vooral als je dan ook nog ver van huis bent. Fijn dat je nog goed afscheid hebt kunnen nemen. Lieve foto heb je erbij gezet, zo'n vriendelijke blik! Heel veel sterkte komende tijd.
Marieke33
Geplaatst: 24-04-17 22:20
Onee.....wat verschrikkelijk.... Heel veel sterkte gewenst Kitobeer. Je hebt je maatje moeten laten gaan uit liefde, maar alle mooie herinneringen zullen voor altijd bij je blijven.
Kito wat verschrikkelijk. En zo ineens Heel veel sterkte in de komende tijd en een virtuele knuffel!
kitobeer
Geplaatst: 25-04-17 12:33
Ik ben zo dankbaar voor alle lieve berichtjes die ik krijg. Dat doet mij echt goed.
Ik heb gisteren in de stal echt nog een heel mooi moment met hem gehad. En dat heeft mij echt goed gedaan. Deze keer ben ik er kunnen zijn voor hem. Ik heb hem over zijn hele lijf gekriebeld met de manekam . Daar kon hij altijd zo van genieten. Ik merkte dat de boosheid bij hem afnam en het verdriet bij mij plaats kreeg. Want hij had mij diezelfde ochtend al 3 keer gebeten.
Met mij gaat het eigenlijk goed. Ik heb geen schuldgevoel en ik val niet in een gat want ik moet er zijn voor sky. Ongeleid projectiel vliegt momenteel alle kanten op. En we zijn mekaar echt even kwijt merk ik.
En ja de tranen schieten me soms vol. Maar dat maakt niet uit. Ze mogen er zijn.
Wat ga je doen aan hoogte en ook dressuur? Ben je eigenlijk officieel gestart?
Marrit13
Geplaatst: 25-04-17 21:02
Oh gewoon BB en B dressuurproefje. Totaal geen wedstrijdambities hier Had al veel verder kunnen zijn, maar lol met je knol staat op nummer 1 hier dus het ziet er soms niet uit, maar dat boeit me niet zoveel