Hallo allemaal, ik wil mij ook even melden. Sinds april zijn wij de trotse eigenaar van een kruising KWPN x Arabier. Het is een driejarig ruintje Flash genaamd.
Edit: fotolinkjes aangepast
Laatst bijgewerkt door Elsje123 op 15-07-14 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is nu ongeveer 1.59, maar we hopen dat hij nog wat gaat groeien. Zijn moeder is een Arabier een zijn vader een niet-goedgekeurde kwpner van 1.62. Heel,groot zal ie dus niet gaan worden.
Dat we hem kochten was hij al zadelmak en om de zadelstemming er in te houden, mogen onze niet al te zware dochters er af en toe op stappen. Mijn man en ik gaan zelf pas volgend jaar er op, want we vinden drie jaar te jong om er echt op te gaan rijden.
Hee thanks leuk om te horen! Ze is zooo lief. En vandaag incognito, omdat ze zich helemaal celebrity voelt met al die complimentjes op bokt
celina_bruce
Geplaatst: 17-07-14 22:54
Dit is mijn welsh x grote bonte pony (vuilnisbakje) Omdat het een schimmel is, begint ie steeds witter te worden maar vroeger was hij grijsbont en dat zie je nog als hij nat is . Dus eigenlijk is het een bonte schimmel Let niet op mijn dikheid en houding haha Dit was vandaag, we hadden lekker gezwommen Oja, ga maar niet lopen zeuren dat ik te groot/dik ben, want alles gaat nog prima en ik ga hem nooit verkopen, hij betekent te veel voor mij.
knappe pony Blue is voor mijn gevoel weer hard gegroeid, volgens mij al 10 cm sinds aankomst bij ons. ze heeft ook appeltjes en in het licht een metallic glans die niet op de foto wil Kruising onbekend.