Cool saams, zal zomaar kunnen
. Ik ben wel echt heel bij met der
Punz schreef:Schirocco: Dat wordt dus een heel spannende periode! Altijd zo afwachten met peesblessures. Ik duim voor je dat het vanaf hier gewoon goed blijft gaan! Vooral heel rustig aan met opbouwen denk ik dan, of niet?
Ja zeker rustig opbouwen, maar eigenlijk zijn wij al wel opgebouwd op het oude niveau en nu komt enkel de galop er nog bij. Want hier waren we net aan begonnen voor ze de blessure kreeg. Wij weten de oorzaak van de blessure wat scheelt natuurlijk, die is allang verholpen. Het was een fout van de hoefsmid, waardoor Rosie veelte scheef stond en daardoor is de pees overbelast. Dus nieuwe hoefsmid en de hoefjes weer rechtgezet. We doen nog altijd rustig aan, alles op het gemakje en we houden der been nog goed in de gaten. Dit gaat al een hele tijd goed, we hebben ook al gereden met de blessure wat ook goed ging, echter paste mijn zadel niet meer. Omdat ik voor Rosie ook meer schoudervrijheid wilde heb ik de keus gemaakt deze weg te doen en een dressuur zadel te gaan aanschaffen. Zadel wordt op maat gemaakt en daarbij gaat ze ook een op maat gemaakte singel voor Rosie maken
.
Na dinsdag dus wel nog het werk onder het zadel opbouwen, dit is ook al weer twee maanden terug. Wij werken wel altijd volgens schema wat nu al staat op 3 dagen werken een 1 dag vrij
Blessure is halverwege augustus vorig jaar ontstaan. We zijn dan ook al enige tijd verder