Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Saaams schreef:Moet kunnen! Vooral met een nieuw zadel.
Is Marjorie weer geweest?
. Ik kom uit Reeuwijk en daar staat Rosie ook. Waar kom jij vandaan.?
...
. Zo mooi om te zien dat iedereen hard werkt met ze, alle karakters en alle leuke foto's! Zit zelf hier te stuiteren omdat ik morgen met Kiet naar Epe ga. Heb er echt super zin in! En we hebben een kleine trailertraining met mijn intructrice daar, om te kijken hoe ze het doet als er geen druk is om weg te gaan maar wel op een vreemde locatie staat. In principe als we daar doorheen komen, kunnen we echt met een gerust hart gaan starten. Stuiterdestuiter

) kitobeer schreef:Wauw wat een mooie foto van rosie.
Die kleuren echt prachtig.
Ik ben ook nog verbaasd hoe goed dat geel der staat.
Marrit13 schreef:Veel en veel te hoog voor mij TribunalsKnap hoor! Ga je op onck ook springen met hem?
En Melody ook al zo eng hoog. Dat beentje eruit vind ik dan weer charmant![]()
Knappe Rosie! Is ze helemaal hersteld?
. We houden er nog wel rekening mee, maar ze is wel zo goed als hersteld. Het been wordt niet meer dik van werk, sprintjes of bokkensprongen dus dat zit wel goed.
Prinsesje
Maar wel goud eerlijk. Dinsdag mogen we er eindelijk weer op, hopelijk houd Rosie der grappen-box dicht

. Ik ben wel echt heel bij met der
Punz schreef:Schirocco: Dat wordt dus een heel spannende periode! Altijd zo afwachten met peesblessures. Ik duim voor je dat het vanaf hier gewoon goed blijft gaan! Vooral heel rustig aan met opbouwen denk ik dan, of niet?
.
.