Als eerste mijn grote liefde, Robin Hood van Graaf Janshof

Hier 34 jaar oud

Ons laatste ONCK samen, 30 jaar oud

Wat wij het liefste deden, plezier maken

Na een aantal jaar viel mijn oog op een opvolgstertje voor Robin; Blue Lizzy van de Leliaard, gekocht als veulen en zelf opgeleid. Een echte prinses waarbij werkwilligheid echt wel op 1 staat, wat soms nog wel eens moeilijk is voor mij

samen met Eline en Ben Hur een pas de deux als bruidspaar

Maar favoriet bij Liz blijft toch de connemara crossdagen, waar we helaas al veel te lang niet meer aan mee hebben kunnen doen
Op dit moment begon de verzamelwoede toe te slaan geloof ik

als drie jarige stermerrie geworden

zit best een leuk drafje op die pony

Ergens in diezelfde jaren kregen wij een loge op stal: Flashlight van de Leliaard. Inmiddels is Flash ook van ons en geniet ze lekker van haar pensioen.

Inmiddels 31 jaar oud

Drie jaar geleden kregen wij nog een connemara aangeboden, 'levensgevaarlijk' zou hij zijn. Ik zie het liever als een goudeerlijke pony met de nodige dosis humor; een kopie van Robin! Mannin Bay Cuckoo, ex dekhengst..... Donegal voor vrienden en bekenden.

En als allerlaatste heb ik twee jaar geleden het gaafste kado ooit gehad, van EK en haar moeder! Een vol zusje van de kruisling van EK; Celtic Faylinn. Moeder is een connemara, vader een zoon van Heartbreaker.

Dit is de eerste en laatste keer geweest dat jullie om foto's hebben gevraagd waarschijnlijk

Op de meeste foto's zit ik er trouwens niet zelf op, maar mijn beste vriendinnetje die op het moment de pony's allemaal rijd! (Het propje ben ik zelf