Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik mag binnenkort ook bij Hanneke H, jou ook wel bekend denk ik
Huil nu al
Wat doen ze het goed zeg, die 2.
Van schrielkip naar wat meer massa

Saaams schreef:Ik ben laatst bij een crossles geweest in ede gegeven door Hanneke H, ze kan zeer leuk lesgeven aangepast op niveau van combinatie.
Wat voor les krijg je Marrit?
Stoer Tineke van Sanne om zo te rijden. Waarom was jullie andere paard mee?
ze staat bij mij op stal, vandaar
esje007 schreef:Leuke foto's, Marrit! En Lloyd ziet er goed uit! Veel plezier met je cross les.
Rebel mag op de 28e met mijn dochter aan de bak met de crossles bij Rob J. Ik hoop daar meer connies te zien. Inez zal daar hopelijk weer foto's maken.
. Ze komt niet op het gras, krijgt alleen hooi en vitamine brokjes. Doet ze het super goed op, groeit als kool, word nu ook wat ronder. Verder zijn we bezig met longeren, grondwerk en heeft ze af en toe een barebackpad op haar rug. Vindt ze allemaal prima 
JosjeDZ schreef:esje007 schreef:Leuke foto's, Marrit! En Lloyd ziet er goed uit! Veel plezier met je cross les.
Rebel mag op de 28e met mijn dochter aan de bak met de crossles bij Rob J. Ik hoop daar meer connies te zien. Inez zal daar hopelijk weer foto's maken.
Is dat een crossles speciaal voor Connemara's? Dan kom ik misschien even kijken. Heb Rob al heel lang niet meer gezien en vind het leuk om eens wat meer Connemara's te zien dan alleen die van mij. Hoe laat is dat?

. Nog niet op een connemara, maar dat komt nog wel in de toekomst
Als ze weet dat ze mag gaat ze al een beetje strekken "Baas mag ik al...?"
Heerlijk ding.