Die van mij is arabier x appaloosa. Zal morgen is foto van hem plaatsen hoe hij nu is.
Set_Elkol
Geplaatst: 14-05-14 20:34
Over 3 maanden verwacht ik een Arabier x Rocky Mountain. Die zal ook wel hier in het topic verschijnen.
Anouk_M
Geplaatst: 15-05-14 09:12
Wat een gave kruisingen komen er voorbij! Jaron is prachtig! Vind het zo leuk aan haflinger kruisingen dat ze zo'n lief hoofdje hebben, je ziet het meteen! Set_elkol die van jou is heel mooi, hoe groot is ze? Echt een gave kleur, lekker besmettelijk wel
Bij het losgooien gister ging Vlinder uit zichzelf vrijspringen
Na een kruising Fjord x Fries en een Tinker x Draver (Jaron, nu van mij zusje Jaleesa) kom ik hier even happy zijn met mijn nieuwste aanwinst: YKW REDBULL Een Quarab x Tinker hengstje (gefokt door bokster chimello). Hij is van 20 maart. En zo ergens in Oktober komt hij hier gezellig bij onze opa Haflinger en nog wat andere jonge paarden te staan.
En Redbull vandaag (iets mindere kwaliteit, maar wel een geinige foto).
Dat is hij ook wel, haha. Op de een of andere manier heeft hij het sjieke van zijn vader (tinker Zarko) en het grove van zijn moeder (hafje mee gekregen. Ondanks dat ik zocht naar een volle tinker en eigenlijk minimaal 5cm groter (hij is toch ook 1.50) heeft hij alles wat ik zocht in een paard. Nu aftellen tot hij komt (staat nog een vakantie gepland eind juni) maar van mij mag het zo ver zijn.