Tineke en Esje: gefeliciteerd met de winstpunten ( en de plaatsing v Tineke
!!). Gaaf hoor! Esje: kennelijk zag het er inderdaad beter uit dan het voelde! Kan natuurlijk goed zijn dat jij de spanning van Rebel goed voelt, maar mogelijk toont het niet zo?
Kito: Stoer van Sky!! Is toch heel wat voor zo'n sensibel jonkie, kan me voorstellen dat je helemaal tevreden bent!.
Mooie foto's zo bij de bloesem!! En ik snap dat je voor een foto een cap af doet, maar ik ben in mijn kijken zo geconditioneerd op een plaatje met cap, dat ik altijd even moet wennen als ik dan een amazone in rij outfit zie zonder cap. Mis dan toch wat. Grappig hoe dat werkt, hoe verwachting het kijken stuurt. Maar mooie foto van een mooie combi!
De spring foto is inderdaad erg donker, kan ik zo helaas niet zo veel van zien, maar wat ik er van zie, ziet er góed uit!!
Verder: Ik heb vanavond Ineke gesproken, en een middag met steeds na elkaar lessende Connies ( en 1 Huge.
) is prima!
Kosten zijn dan 25 euro voor een half uur priveles, of 25 euro voor een uur rijden, maar dan dus met zijn 2en in de les, of 50 euro voor een uur priveles.
Is budgettair een stuk aantrekkelijker denk ik zo, of niet?
Marrit: Wat vind je ervan: wij met zijn 2en samen een uur houding en zlt?
Eline... Jij hebt zoveel Connemara in je lijf dat je wat mij betreft ruimschoots compenseert voor ontbrekende Connemara genen bij Huge..... Gewoon meedoen dus!!
Nog meer liefhebbers dan?
Ik heb dan nu in principe de volgende mensen:
- Muurp
- Marrit
- Eline
- Mezelf...
Curly: je andere bijrijder?
Als ik weet hoeveel er ongeveer komen, ga ik bij Ineke vragen welke momenten zij zou kunnen. Ik heb zelf een voorkeur voor een zondag, of een zaterdag middag. Hoe zitten jullie?