Longeerhulp in maat pony besteld. Ben benieuwd.
Geen idee punz of ze het daarvoor laat staan. Ze is niet zo van het eten.
De andere 9 paarden op stal zijn rond en gezond zeg maar.....zij is de enige spriet in het stel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ze ging vol in de ankers. Maar inmiddels is ze daar ook aan gewend. Grote trekkers was ze al gewend dus keek ze niet van op. Ze is helaas toen ik uit een bospad kwam en de weg moest oversteken een keer heel erg geschrokken van een stelletje malloten op 2 motors, dus als die op de weg voorbij scheuren is dat nog heel spannend, maar ze schiet er inmiddels al niet meer vandoor. Toen ik de eerste keer reed op de nieuwe stal stapte ik op had een half rondje gereden en huppa een motor daar gingen we
. Maar dan komt haar coole ik toch ook snel boven, op de volte en binnen een paar tellen hadden we het weer onder controle. Ben zo onwijs blij met Jaimy
. ohhh nee, niet ook nog een link naar het dekje
. Magnum? hmm dat is echt een luxe
Ik moet het voorlopig doen met waterijsjes.
Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn zadelkasten
allemaal spieren.....
SkyMarian schreef:Spieren in ruste.![]()
Ik hoor het magische woord weer.....foto's.![]()
Van het weekend ws op trailerjacht.
Heb ik ook gedaan, papa mee op sleeptouw. Die zien vaak veel meer als jij alleen. Wij hebben destijds om die reden ook een Nederlandse trailer gekocht, in België stond echt niks fatsoenlijks te koop op dat moment. 

Gelukkig heeft de trailer geen haast
, bodem er in en klaar!