hier kan je haar beter zien vind ik,
laten jullie weten wat jullie er van vinden ??

Groetjes Mar_X
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

whitje schreef:(@ ntlie_ : in het begin van het topic heeft niemand een haflo en nu zijn ze gevonden)

. een vriendin van me die had een dop (kies) gevonden en het was een kleinere formaat dus dachten we een pony dop en ik had daar net gewandeld met me pony dus waarschijnlijk was die van bento. Dus ik zeg nou ik voel vanavond wel ff. Dus ik die tong uit zijn mond en voelen nou ja ff snel dus kon niets voelen. Ik kon het niet uitstaan en wilde nog eens voelen dus ik weer terug en weer die tong uit zijn mond en weer voelen NEE wat doe ik ik heb die tong niet meer goed vast en die tong zit tussen zijn voortanden en zijn kiezen in dus hij kan gewoon zijn mond dicht doen dus wat doet meneer....juist!.....zijn mond dicht!
WAT een
ben je dan he. Whhaha ooh ja ben niet boos ofzo geworden op hem en hij heeft geen klap ontvangen want was allemaal me eigen stomme rot schuld. maarja nu is het een hard gelach
het is een Haflinger x ArabierMar_X schreef:maarjahet is een Haflinger x Arabier
ik zal is aan de eigenaar vragen wat de moeder was en wat de vader

[/quote]
nu weet je iig dat je dat niet meer moet doen..