Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Winkie schreef:Het geeft ook niet hoor. Ik neem niemand wat kwalijk. Ik heb hem met een half jaar gekocht voor een veel hoger bedrag. Dus dan is hij in waarde gedaald
Tegenwoordig betaal je voor een veulen met papieren snel €2.500/3.000, waarom dan voor een jaarling zonder papieren maar €1000? Ik denk daarom dat jullie het niet reeel inschatten.
Zoek maar eens op marktplaats naar: OREO. Dat is ook een veulen fries met goede papieren x ICO SUN. Kijk maar eens wat door op geboden wordt. Nu heeft deze OREO ook een bekende vader en zal daarom duurder uitkomen als mijn paardje maar gewoon ter ndicatie wat een paard tegenwoordig kost.
Winkie schreef:Tuurlijk maakt het mij niet uit. Hij gaat toch niet wegEn indd voor veulens worden soms ook hoge bedragen gegeven. Maar in het vorige taxatietopic werden er ook bedragen van €2250 genoemd. Das het dubbele
Ach ja wij zijn ook maar lekenmaar dat vond ik toch leuker haha
timokyana schreef:dank je blazing boots.misschien ist niet helemaal eerlijk want we vallen een beetje op hetzelfde type paard.haha.ik sluit me aan bij je schatting van timo,hij is groen en een kruising.Vandaar ook mijn mening over travis.Al zou ik er misschien nog wel meer voor willen geven,vanwege het paint wat er in zit en mijn toekomst doel met paard (western).Bedankt *ga even rookie zoeken*