Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jazz-fan schreef:De varkenspest is ook al een paar keer op het nieuws geweest, maar geeft niet
jazz-fan schreef:De varkenspest is ook al een paar keer op het nieuws geweest, maar geeft niet
sherif schreef:ben namelijk altijd hard aan het werk..
Citaat:ben namelijk altijd hard aan het werk..en kijk af en toe ff snel op het internet of er nog weer "boeiende" mensen opzitten..die verschrikkelijk dom uit hun nek kunnen kletsen..altijd grappig
jazz-fan schreef:En over die boeiende mensen gesproken.. je wilt niet weten hoe hard ik lach soms...
kuheilan schreef:Maar...... wie het laatst lacht, lacht het best!
horseranch schreef:kootje schreef:ja ik mis hem nu al, en hij is nog niet eens weg haha.
Yep, kan me voorstellenMaar bij Tromp en Simon is hij in goeie handen
![]()
Wij hebben nu ook 2 paarden 'buitenshuis' staan en soms heb ik het er wel moeilijk mee, maar dan spring ik acuut òf op de trein òf pak de auto om ze te bezoeken![]()
Maar goed... thuis hebben we er nog een heel koppel staan, dus vermaken doen we ons wel. En Sniffel komt 23 april weer thuis![]()
We komen ook zeker naar Brecht om Enderllin aan te moedigen. Er is ook een Egyptian Event![]()
winia4ever schreef:je kan ook online zijn en werken te gelijk dat heeft niet altijd het teken dat je niet aan het werk ben, heb ik ook wel eens dan zet ik gewoon een site op, en dan kijk ik heel af en toe er eens op, heeft niks er mee te maken of je nou wel of niet druk bent!!..en ik geloof zeker niet dat natas niet hard werk! want als ze dat niet zou doen dan zou er stapels met werk komen te liggen en dat heeft ze niet!!!
weer ontopic hihi