1. Austen: Hij lijkt het allemaal mee te hebben. Maat, leeftijd, prestaties en toekomst. Klinkt als een topper! €10.000,-
2. Margytje: Niet heel bijzonder, maar leuk recreatiepaard. Mooie leeftijd daarvoor ook en het feit dat ze zo braaf is €3000,-
3. Corona86: Klinkt wel leuk, maar moet zichzelf dus nog gaan bewijzen. Is nog niets mee gedaan, maar kan dus wel nog geheel naar eigen hand worden gezet. Moeilijk hoor, zo'n jong paard taxeren... €2500,-
4. Shnappi: Wat een leuk paardje om te zien! Leuk dat hij zo allround is, van alles wat. Mooie leeftijd, mooie hoogte €5000,-
5. silvia 83: Fijn dat eht een merrie is, dat ze drachtig is is natuurlijk al een goed voorteken. Beetje moeilijk beoordelen zonder leeftijd €6000,- (?)
6. NesyD: Wow, maat, geslacht, prestatie, je merrie heeft het wel allemaal mee zeg! Kan ze ook een beetje springen? En hoe oud is ze? Ik vind het sowieso een pré dat het paard zo lief is (bomproof). €8000,-
7. Nandoo: Klinkt als een fijn en braaf recreatiepaard. Mooie leeftijd, mooie hoogte. €4000,-
8. Whoopy Wat vre-se-lijk-jammer dat hij zo klein is gebleven!! Wel een plaatje om te zien zo!! €3000,-
9. King aladin Z: Al wat ouder, lijkt een fijn leerpaard/recreatiepaard €3500,-
11. Lets dance: Al gebruikt als fokmerrie, maar desondanks mooi aan de maat. Mooie leeftijd. Jammer dat ze nog niet beleerd is €3500,-
12. Born2bcrazy: Ook al zo'n toppertje. Allround, nog jong en al Z startgerechtigd, merrie, mooie maat, buiten lief, beetje springen. Wauw hoor! €12.500 (misschien wel meer, k ben niet zo thuis in de echt dure paarden
13. Lenja: Brave merrie, mooie leeftijd. Merrie én vos dat belooft wat Mooi bekkie €4000,-
15. Remel (jonge paarden heb ik echt geen verstand van, dus heb alleeen je oudere merrie getaxeert): Mooie fokmerrie, met mooie leeftijd voor leerpaard als ze echt L internationaal heeft gelopen €5500,-
Zo, dat lijkt me wel voldoende getaxeerd
En dan hier mijn monstertje:
Riddikulus Holsteiner Rheinsberg x Ramiro Z x Contender x Cor de la Bryere 2002 1.64 m. hoog. Zeer lief in de omgang (ongecompliceerd) L1 startgerechtigd (dresuur) Springgefokt, maar nog niet mee gesprongen.
Spinoza Holsteiner Merrie 1999 1.70m. hoog Niveau: L/M Niveau Kan ook goed springen alleen nog geen wedstrijden in gedaan vader: Lagunas vader vader: Lux Z (bekend springpaard) Moeder: Sorena
naam: Esquna geboren: april 1994 ras: Trakehner schofthoogte: 1.81m geslacht: merrie afstamming: ? x Pardon prestaties: Z2 dressuur gelopen twee jaar terug in Nederland. Voor de rest niet veel informatie doorgekregen van de vorige eigenaresse. karakter: grote lieve merrie, bomproof, kinderverliefd (zusjes van 7 rijden er mee weg), vriendelijk tegen andere paarden, sociaal, sterk maar gewillig, beetje koppig soms. eigenschappen: zeer ruime mooie gangen, nogal vooruit.
Beroep nu: grasmaaier Toekomst: volgend jaar terug rijden opnemen.
Borkando is een 10 jarige ruin van Brentano II hij is 1.80 groot Heeft in duitsland op Z niveau gelopen. Rij nu zelf L1 met hem. Is een erg veelzijdig paard: dresuur,springen,crossen,caroussel,freestyle rijden.
Shalbo: mooi paard, jong nog. Denk zo 5500 a 6000 euro
Jennifer: mooie leeftijd, leuk niveau. Merrie dus kan ook voor de fok. 5000
Chipieke: wat ouder paard, maar wel mooi niveau. 3500
Borrie01: Mooooi kleurtje (mijn persoonlijke favoriete kleur), lekker groot. Mooi op niveau voor zijn leeftijd en weer hard op weg om weer omhoog te komen. 7000 euro.
Borrie, mooi paard (ook mijn favo kleurtje...) en mooi op niveau en aan de maat. Veelzijdig is ook een voordeel, dus ik schat zo'n 8000 euro.
Ik zal de mijne er nog een keertje opzetten, vorige keer is al lang geleden en ondertussen veel veranderd...
Lexie, bijna 5 jaar oud, Hannoveraan v. Lordanos, vm. Gold Ferdl vvm Gotthard. Stokmaat 1.69. merrie, veulenkampioen Hannoveraanse keuring in 2003, uit moederlijn komen meerdere dekhengsten. Loopt nu ongeveer op L1 niveau, is pas sinds kort onder het zadel. Zeer veelzijdig, kan ook goed springen met veel techniek en vermogen, is waarschijnlijk ook zeer geschikt als eventing paard ( voert ook veel volbloed), word binnenkort op concours uitgebracht. Is ook geschikt als therapie/grondwerk paard en als fokmerrie. Zeer braaf en intelligent.
Kleiner Prints vader; Almox Prints VV; Hockey moeder; Wibke stamboek; Rheinland geslacht;ruin geb datum 29-04-1996 Z gelopen op dit moment L2. stokmaat 1.62 zie naam... Kleur Bruin