Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sunshine1 schreef:Hoezo fjord geen uitstraling? Dan ken je ze niet!!! Fjorden hebben juist heel veel uitstraling, tinkers sloom? haha denk ik ook, en by the way... ik heb nog nooit een slome haflinger of ijslander gezien.... Dus.... waar heb je het over??????
En Haflingers en vooral IJslanders zijn absoluut niet sloom.. Want wrm moeten er altijd volwassen op IJslanders rijden? Omdat ze door hun temperament en felheid niet geschikt zijn voor kinderen..
Ook hou ik niet zo van hoog in het bloed staande paarden. Daar moet je altijd zo bij op letten. Ik geloof direct dat bijv. arabieren bijzonder slim zijn, geef me dan maar een wat dommer paard, dan hoef ik in mijn vrije tijd wat minder op te letten
Maarja, paardengek is paardengek, ik vind eigenlijk gewoon alles leuk!
judith_slu schreef:hallo
Ik zke vaak topics waarin gevraagd word naar je favoriete ras.
Dus ik wil wat anders, dus plaats hier je top 3 van je minst favoriete rassen, en zet er evt bij waarom je dat vind.![]()
mijn top 3 minst favo ras
1. Ijslander
2.Fjord
3.Tinker
Ik heb hier voor gekozen, ijslanders gewoon niet mijn paardje En ook om de bouw van deze rassen, maar er zijn natuurlijk meer zoals haffies enz.
enne me top 3 van minst favo
dus ook hier weinig slome...Manuutje1990 schreef:Ik vind d'r ook wel klein en iel eigenlijk..Maar ik ben dan ook wel grote stevige paarden gewend..
![]()
Maar ik moet toegeven dat ik d'r best mooi vind..Dat vind ik van maar weinig Arabieren..
en nu mooi 8 mnd. drachtig is.
horseranch schreef:Manuutje1990 schreef:Ik vind d'r ook wel klein en iel eigenlijk..Maar ik ben dan ook wel grote stevige paarden gewend..
![]()
Maar ik moet toegeven dat ik d'r best mooi vind..Dat vind ik van maar weinig Arabieren..
Dan heb jij ook kleine iele oogjes![]()
Toch bedankt voor je compliment over Princess Orayana, die zeker niet iel en klein is![]()
![]()
en nu mooi 8 mnd. drachtig is.
* if you breed arabians, you breed love *
Ik vind Arab veulentjes altijd zo lief..
Die hebben altijd zo'n piepklein smal snoetje.. 
myrthekatja schreef:ik vind alle rassen wel leuk

Ik ken eigenlijk geen een tinker die echt zo sloom is als veel mensen denken!