*haflinger *andalusier *fries *tinker *kwpn *tuiger *welsh A *shetlander *heel veel manegepony's waarvan ik niet weet wat het zijn. *fjord en k ben er vast nog wel een paar vergeten
Fjord shet x welsh welsh Fjord x arabier KWPN en nog een pony waarvan ik het ras niet weet En nog een manege pony waar mijn vriendin reed, maar daar weet ik ook het ras niet van
Okeej even denken hoor -shetlander -Paint horse(western) -Fjord -Haflinger - Fries -Welshjes -New forest - En heeel erg veel kruisingen -Paarden waarvan ik het ras niet weet
* mérens * appaloosa * fjord * haflinger * shetlander * welsh * nrps * KPWN * draver * tinker * Fries en nog veel meer
In mijn tijd in de USA * thouroughbred * quarter * belgian draft (belg gekruisd met pinto, wordt nieuw ras daar, heel apart) * paint * thouroughbred x KWPN (heel apart) Enneh, pff... nog veel meer!
Zijn er niet zoveel hoor... Draver New Forest Welsh Fjord KWPN rijpaard Haflinger BWP ( geen idee wat het is, maar stond op de site van mijn manege) Tuiger Zangersheide ( ook geen idee wat het is) KWPN tuigpaard
en verder heel veel kruisingen, ik rij op een manege namelijk... ik heb wel eens op een pony gereden dat was: new forest, welsch en arabier en nog wat!