En hoe is het met Nadine.....ik hoop dat het beter met je gaat!
Van hoe gaat het met de verkoop hopelijk geen rare mensen aan de deur gehad?
Hoe is het met Boots is hij weer terug normaal?
Hier is het een drukke zomer geweest, hier een paar plaatjes:

Die scharrelt nog steeds lekker rond en pikt letterlijk overal een graantje van mee!

zomaar ging mijn oude poetskist kapot, die had ik dus 24 jaar ingebruik, we hebben samen een nieuwe gemaakt en ingebruikgenomen, een kleintje voor dochter en de grote voor mezelf!
Ook na aanleiding van het filmpje in het topic doe altijd je cap op! doet dit meisje na het zien daar van toch elke keer haar capje op! toch bijzonder dat zo een klein kindje het zo oppakt en doorzet!

Ook deze groeit gestaag door, het is echt zo een lief kalm beestje.....en weet je wat: hij hangt zo aan dochter lief dat papa heeft besloten dat hij maar moet blijven dat is natuurlijk een feestje waard!

Ook heeft deze dame haar passie ontdekt, we zijn aan het slepen met een oude auto band in het verkeer ,en dat gaat echt heel goed....deze foto is gewoon voor het plaatje genomen(dat niet heel bokt denkt dat ze zware machines sleept en mishadeld wordt)..
Tevens heeft zij een nieuw hoofdstel, en ik heb het idee dat ze het erg prettig vind zitten...bijkomend is dat het echt heel breed inzetbaar is (bitloos,met bit rijden, mennen en de ponyritjes met dochterlief gecombineerd bitloos en aan de leidriem dat is echt een aanrader)!
dochter vind sturen echt heel spannend....dat dat grote beest zomaar doet wat je vraagt!
En smoky geniet van alle aandacht!

na dat alles is het goed om weer bij te tanken in het herfst zonnetje!

Last but not least....het stalseizoen is weer begonnen, dat vind niet iedereen vervelend!
Maar wat is het nat!