Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marieke_456 schreef:Update Timon:
Vandaag was ik even heen om uit te mesten en nl even wat aandacht geven. En toen gingen we dus even VDen en eht ging écht zo goed.
Vorige week zaten we een beetje in een VD-dipje, want hij wilde neit echt luisteren enzo en hij had geen zin, maar vandaag ging het echt super!Vooral de spaanse pas! Hij ahd nogal moeite met lopend de spaanse pas te doen, maar vandaag heb ik z'n knopje gevonden!
Ik ben echt zo trots op hem!!!
IloveShets"]
[quote="Marieke_456 schreef:Update Timon:
Vandaag was ik even heen om uit te mesten en nl even wat aandacht geven. En toen gingen we dus even VDen en eht ging écht zo goed.
Vorige week zaten we een beetje in een VD-dipje, want hij wilde neit echt luisteren enzo en hij had geen zin, maar vandaag ging het echt super!Vooral de spaanse pas! Hij ahd nogal moeite met lopend de spaanse pas te doen, maar vandaag heb ik z'n knopje gevonden!
Ik ben echt zo trots op hem!!!
SANEX"]
Hey marieke, ik heb even een vraag, waar heb jij je longeersingel voor Timon vandaan ?
Of is dat het schoftje van een mentuig ? als ik zo even goed kijk op je foto's lijkt het daar verdacht veel op';)
( vind het trouwens een hele stoere naam die wel bij 'm past, Timon )
[/quote]
Hallo!
Die zingel is idd mijn men-singel. Aan de zijkant zitten 2 lussen (voor het lamoen) en boven op 2 ringen. Dus genoeg voor een longeer singel vind ik. Zo intensief zijn we ook weer niet met de longe
Ik maak hem vaak de touwtjes aan de zijkanten vast en dan door de bitringen gevolgd door de touwtjes tussen zijn benen in de binnenkant vast zetten (ik hoop dat je met begrijpt?), en dan even staartriempje eraan en de longeerlijn. Ik vind eht ideaal en het bespaard een hoop geld voor een 2e singel, die ik dus dan overbodig vind!
Als je graag een longeersingel wilt moet je even Ciska (Dennis op bokt) pb'en. Zij koopt vaak spullen uit Amerika etc. en daar kan je dus meerdere dingen krijgen voor mini's als hier
[quote="IloveShets"]
Heey Marieke
Toch heb ik besloten om maar wel VD te doen hahaha.. Lindsey met Sanne en ik met Hercules. Dus vandaag maar lekker geoefend.. haha op het blok uhhh strobaal. Ze doen hem alleen nog maar als je 1 voetje optilt en erop zet en de rest doen ze al zelf!! haha.. als je dat niet doet.. springen ze er over heen haha..
later zijn die 2 net zo goed als timon en kunnen we ook shows geven hahaha
Groetjes Rianne
[/quote]
Heey!
Goed zo! Heel erg goed van je dat je toch gaat vd'en! Hoe ging het oefenen? Fijn dat het al een beetje gaat!
Over die shows lijkt mij een heel goed plan!Dat lijkt me heel erg leuk
[quote="Cloverdale schreef:hey die collage van timon is gaaf man!!!