Ik doe ook niet veel. Hij staat met 3 andere en om naar de wei te komen moeten ze dagelijks een stukje over de weg. Hij kijkt nergens van op. Maar goed dat kan nog komen.
MissDonna schreef:[KS-ITP] BellaDonna Haflinger x Fries 5 maanden oud. topic met wat fotos Ach wat een leukerd, Mooie kruising hoor MissDonna
Palmboom123 schreef:MissDonna schreef:[KS-ITP] BellaDonna Haflinger x Fries 5 maanden oud. topic met wat fotos Ach wat een leukerd, Mooie kruising hoor MissDonna Dank je wel, ik ben heel blij met er hihi
Kwam uit stal en had ernstige wond. Aders waren door. Ik moest een beslissing maken. Achteraf de goede want pezen en zenuwen waren ook door.
[KS] Bokt hengstveulen verkiezing 2013: stemmen maar! ik heb mijn stem gedaan! Ter na gedachtenis voor make my day. Heel veel sterkte!
Ik rijd een draver x fries.Hij lijkt niet op een fries. Spartan heeft een bruine kleur.Hij is nu 10 jaar en is ongeveer 1.58/1.59.
MerensxFries[KS-ITP] Veulen Cassandra FriesxMerensMischien meer mensen met een merensxfries ben reuze benieuwd hoe groot ik haar kan verwachten