Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sabiy schreef:Ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die zich zorgen maken over misvormingen in het hoofd door het teveel doorfokken van de dish. Volgens mij gaat het er gewoon om dat velen hier gewoon liever een rechte knar zien dan een mooi fijntjes gevormd hoofd zoals het in de boeken omschreven staat als rastypisch kenmerk. Een arabier hoeft voor mij ook echt niet perse een superdish te hebben (alhoewel ik er niks op tegen heb, zolang de complete vorm van het hoofd maar goed is), maar ik hou persoonlijk gewoon niet van lange rechte koppen, of erger nog, met een bult, waar je gewoon niks arabisch meer aan kunt ontdekken. Een arabier moet in eerste instantie eruit zien als een arabier, en ja, dat is meer dan een dish alleen, maar ik begrijp gewoon niet wat mensen nou zo tegenstaat in de dish. Zal ongetwijfeld aan mij liggen !
Franca schreef:Josje, volgens mij zegt niemand dat hij /zij van rechte knarren houdt. Iedereen geeft aan dat arabisch type prachtig is, inclusief dish. Ik houd absoluut van dish...maar niet die extreme mate. Niemand heeft het hier over dat koppen als planken mooi zijn en de standaard zouden moeten zijn....lezen is een vak!!!
pegassa"]
[quote="stef schreef:Ok, dan gaan we bonte arabieren fokken, krijg ik ook half arabieren land over me heen, dus wat maakt het uit?
Franca schreef:Josje, volgens mij zegt niemand dat hij /zij van rechte knarren houdt. Iedereen geeft aan dat arabisch type prachtig is, inclusief dish. Ik houd absoluut van dish...maar niet die extreme mate. Niemand heeft het hier over dat koppen als planken mooi zijn en de standaard zouden moeten zijn....lezen is een vak!!!
mango schreef:nee joh dat kan niet mooi zijn, een sierlijke koe hiihihihihih
maarja over smaak valt niet te twisten eigenlijk eigenlijk om eer lijk te zijn moet je geen arabier met een fjord/fries of iets kruisen vind ik eigenlijk ik kan niet zo goed onderbouwen dus val me niet aan er komen wel leuke beestjes uit hoor maar iegenlijk moet alles gewoon bij zijn eigen ras blijven of ben ik nu een rascist????? klint wel zo he oeps niet te bedoeling hoor