Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EliseLukas schreef:Ow wat is hij nu al ontzettend mooi zeg! Echt een prachtige Zweed. En mooi geschoren ook.
Lukas is eigenlijk na 10 minuten al nat maar aangezien hij dag en nacht buiten staat durf ik scheren niet aan... Ik leg er na het rijden een wollen deken op zodat het ergste nat weg is en dan laat ik hem zo staan.
Nordsvensk schreef:EliseLukas schreef:Ow wat is hij nu al ontzettend mooi zeg! Echt een prachtige Zweed. En mooi geschoren ook.
Lukas is eigenlijk na 10 minuten al nat maar aangezien hij dag en nacht buiten staat durf ik scheren niet aan... Ik leg er na het rijden een wollen deken op zodat het ergste nat weg is en dan laat ik hem zo staan.
Nordsvensk schreef:Oorspronkelijk zijn het inderdaad werk paarden, Maar tijden veranderen
liljebo schreef:Oh... ik heb trouwens de eerste wedstrijd met Hälga gedaan...Maar bepaald geen dressuur. Haha.
Ik heb met haar de starters course horse agility gedaan en ze werd 3e met 98 van de 100 haalbare punten. Heb nu 5 leaguepoints. Met 12 gaan we een level omhoog.
Allround paard... hahaha.
EliseLukas schreef:Zit af en toe ook te twijfelen aan scheren inderdaad want hij is echt helemaal door en door nat. Zelfs op zijn hoofd. Maar aan de andere kant heb ik geen zin in dat gedoe met dekens enzo.