Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat Juul aanhankelijker wordt en Wolf aan het verharen is, haha. Tis ook al bijna licht tot half 7! Nog ff en we hebben lente en zomer, kan niet wachten. Vandaag weer parelli met Pumbaa gedaan, een combo van the squeeze game en de yoyo game. Hij deed het wonderbaarlijk goed, alleen liep hij bij de yoyo iets te snel weer naar mij voor een beloning
Ik heb in een deuk gelegen om hem vandaag, het is weer duidelijk gebleken als Pumbaa iets niet snapt dat hij dan boos wordt, haha. Maar hij doet wel zijn best om het te snappen, maar dan ben ik waarschijnlijk te onduidelijk en wordt hij chagrijnig
We waren weer met wat nieuws bezig en ik was nogal klungelig en dat gezicht van hem, haha
Is mij ook meerdere malen met Pum gebeurt als hij wist dat hij terug naar de wei mocht (nog op vorige stalling) geen houden meer aan. Ik hou mn hart altijd vast als het dan nog glad en glibberig is. Hier geen zon geweest vandaag helaas, alleen vieze motregen de hele dag. Wel nog ff wat Parelli gedaan en het verbaast me iedere x weer hoe snel hij dingen begrijpt. Ik werk vaak met de clicker waardoor het kwartje nog eerder valt, echt ongelooflijk. 1 of 2 x herhalen en hij snapt het. Als alle koniks zo slim zijn, staat jullie nog wat te wachten, wat heerlijk is dat. Ik zie het echt als een pluspunt