Ik ga ook maar eens slapen.. Ben er morgen al voor 9 uur, dus word een vroeg dagje!
Tot morgen!
corinne1981
Geplaatst: 04-06-11 22:57
Nou, Harley is vanavond gewassen, hopelijk is er morgen nog wat van te zien hihi. Tuig is gepoetst, alles staat klaar, ik heb er zin in! Hopelijk wil het weer een beetje meewerken.... Je kan me herkennen aan Harley, tinker-kruising en ik heb een rood br dekje onder mijn zadel. Veel succes allemaal en tot morgen!
Hier is het inmiddels droog. Ik wil niet weten hoe Harley erbij staat.... die staat nl. 24/7 buiten, dus wit zal hij helaas niet meer zijn....
Resi_lover
Geplaatst: 05-06-11 08:44
Oohjee, is het zo slecht weer daar bij jullie Hier in Noordholland is het nog redelijk weer en aan de tegels buiten te zien heeft het ook niet geregend.. Wel waait het hier
Hier in Zeeland is het wat druilerig, maar in ieder geval niet meer zo warm. Zo naar stal en de paarden wassen/vlechten. Om 13.00 rijden we weg, zullen er dan rond 15.15 zijn. Om 5 uur moet de eerste van ons starten namelijk.
zo, we zijn weer thuis. We hebben het gelukkig lekker droog gehouden. De organisatie was weer super! Eerste proef vierde met 187 punten en tweede proef achtste met 178 punten (maar dat kwam omdat we verkeerd waren gereden). Al met al supertevreden dus. Voor wie nog moet, veel succes en ik zal duimen dat het droog blijft. Hoop het wel want ik ga zo nog even terug om te kijken, was zo gezellig daar. ;.)
Ik had lekker gereden op zich. Ze was in het begin heel druk, ik kwam het losrijterrein op en toen wilde ze meteen gaan springen en doen dus ben ik eerst maar een paar rondjes gaan draven. Daarna ging het goed! In de bak was nog even een hoek eng en toen ging ze 'steigeren'(niet zo hoog, kan ze niet ).
En ben uiteindelijk in ring 1 11e geworden met 180 punten en in ring 2 8e geworden met 191 punten. Voor mijn gevoel ging de eerste proef beter, maar volgens mij was de 2e proef hoger gepunt.
De jury van de 1e ring ook nog gesproken, aardige man en hij heeft vanalles verteld(was nog voor de uitslag).
Enige jammere was dat ik thuis kwam en mijn pony (zomereczeem) heel haar staart tot bloedens toe open had geschuurd in de trailer. Dus ze had een wond van 10 bij 7 cm ongeveer op haar staartwortel.
Ik vond het een geslaagde dag. Ben een uur geleden gegaan, omdat mama vertelde dat er hevige onweer aan kwam. Valt nu nog mee gelukkig, dus misschien wel te snel gegaan.
De shetlanders vond ik super schattig
Ik heb foto's gemaakt van vrijwel iedereen in de B officieel/onofficieel, springen, vlaggenrace en enkele combinaties in de L1/L2 dressuur. Komen deze week op mijn site en enkele op Bokt.