Hij kan wel wat knuffels gebruiken!! De dierenarts kwam vanmorgen en hij maaide toen al met zijn voorbenen naar mij en kreeg ik al een paar fijne kopstoten van hem
( draakje
) hij is het op stal staan na 1 ochtend dus al beu
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
, dus ik had een advertentie gezet voor een bijrijdster die mijn 4/5 dagen in de week voor me overnam. Daarop kreeg ik een reactie van iemand die niet in het bijrijdgebeuren geinteresseerd was, maar in mijn woonplaats stond met haar paard en dat haar paard toevallig ook een connemara was. Met de vraag of ik het leuk zou vinden om eens buiten te rijden. Op dat moment stond Moon ruim een half uur van mijn woonplaats vandaan, dus dat was geen optie. 2 maandjes geleden ben ik verhuisd naar een stal in mijn woonplaats, ging in een stal staan waarvan de huidige terug ging naar haar oude stal, per toeval ook een connemara. Later hoorde ik van de staleigenaresse dat dat vrouwtje waar ik voor in de plaats was gekomen, dat vrouwtje van het mailen was
. Dus meteen even een mail eruit gestuurd en als het allemaal een beetje uitkomt qua tijd gaan we samen een bosritje maken. Vond het zo frappant, erg leuk
! Bar schreef:@Yv, dat is Norlunds Copperfield. dat is geen "paardje"Die is maar liefst 1.56 groot!
En ik vind m ook erg leuk!
@princespress, supergedaan voor de 1e keer! Kan me voorstellen dat ie moe was.![]()
@spitenmazz,knap zijn ze he!
, jammer is dat; dat je als eerste moet starten. Het kan in je voordeel, maar dus ook in je nadeel werken!
ik start tussen de paarden. Lizzy is dan ook best wel groot; 1.55 ongeveer. Dus het valt wel op dat ze kleiner is dan de rest, maar de meeste denken dat het gewoon een klein paardje is