Jakkes amandelen eruit dat voelt niet lekker, gelukkig (als alles goed is) word het per dag snel beter. Ik hou ook van dekje's , er lag hier al een enorme verzameling van mijn dochter maar ik heb inmiddels zelf toch 3 nieuwe gekocht en deze wil ik nog heel graag...(sorryoverjarigepenny)
Haha ik dacht ze is of Kok of Diëtist. Maar vind je niet dat dat bloemen dekje geweldig op jou witje zou staan
MelissaV
Geplaatst: 07-07-15 21:03
http://www.bokt.nl/markt/ad/354868/zgan ... l-maat-cob Zou dit hoofdstelletje iets zijn voor een evt. keuring? Gaat om deze merrie, ze heeft nogal een grove kaak. Ben bang dat een dressuurhoofdstel haar absoluut niet staat
Ah kijk eens SkyMarian, zoiets is misschien nog wel iets. Denk dat hele dunne riempjes mooier staan op haar. Keuring is wel pas voor vorig jaar maar ben graag goed voorbereid
Marrit13
Geplaatst: 07-07-15 22:39
Oh die bloemendekjes maar voor een ruin niet zo stoer
Je hebt ook mooie rondgenaaide hoofdstellen of die showhoofdstellen. Staat ook chique!
Rozzy, terecht dat je van niemand naar stal mag Ik zal solidair doen: ik eet ook een ijsje. Ok een Magnum
Lloyd was niet ontploft en nog redelijk voorwaarts! Voor het eerst de bijzetjes eraan met longeren, niet te strak. Hij was geirriteerd, natuurlijk. Maar deed het braaf. De sproeiers stonden aan in de tuin, dus ff langs gelopen. Viel ook niét in de smaak, hij houdt niet van afspuiten en óók niet van tuinsproeiers had ik kunnen weten. Maar hij ging er netjes langs.
Oh... En SkyMarian: Mbt het brokken eten van jouw dame: als ik Jou-Jou zijn portie rijkere hooi geeft ( als extra naast het schrale graszaadhooi waar hij altijd een voorraadje van heeft), dan laat hij daar echt zijn brokken voor staan hoor! Dus dat kan ook nog spelen!
JeaDH
Geplaatst: 07-07-15 22:53
Punz schreef:
Ohh Pizza: Dat bloemetjes dekje... Té geniaal!!
* Denkt na of dit op Punzel zou staan *
Tuurlijk staat het Punzel prachtig, mooier als op Jaimy denk ik Linkje naar de website, ik vind de prijs ook heel acceptabel.
Mmm... product is uitverkocht....... En er staat wel dat je alvast kunt bestellen.. Maar dat lukt dus niet. Nergens iets aan te klikken ( of ik doe iets heel erg fout natuurlijk....)