Ik heb ook wat aan onderhoud uitgevoerd. Gisteren sky weer 4 kant bekapt door mezelf.
Voor kan ik alleen, achter geeft die goed zijn voeten maar vind die het uitkrabben al lang genoeg duren.
Dus ik had een vriendin gevraagd te helpen om sky wat af te leiden. Missie geslaagd braaf peerd is het toch.
Vandaag heb ik hem een lekker massage gegeven. Wat voelt mijn puppypaard toch nog zo lekker als een blanco blad aan waar nog niks mis mee is.
Nergens geen verklevingen of hypertonie. Absoluut geen atrofie . Heerlijk . Ik ben wel blij dat ik dit paardje van in begin kan beoordelen en zijn ontwikkelen goed in kaart kan brengen.
En uiteraard benieuwd of ik preventief bezig kan blijven om hem in een super conditie te houden.
Gisteren is sky officeel 3 j geworden ik dacht er pas s'avonds aan.
Dus het word een keer tijd dat ik me goed ga buigen over een plan van aanpak om in een jaar tijd hem goed voor te bereiden op het werk onder het zadel.
Ik ga er pas op wanneer hij 4 is.
Suggesties met dingen die ik zeker in de opvoeding en aanleerperiode moet aanleren altijd welkom.
Misschien zijn er wel dingen die ik vergeet en waarvan jullie zeggen dat kwam ooit zo goed van pas.