Fijn dat het beter gaat! Ik hoop dat Jackson binnenkort ook wat meer de ontspanning gaat zoeken. Hij is hier natuurlijk nog maar (bijna) een week, maar vind het een fijner beeld geven als hij lekker over zijn rug loopt. Zadelmaker is gister geweest, zadel lag gelukkig prima meer mijn eigen houding die ervoor zorgt dat het zadel soms wat scheef gaat liggen, ik hang graag mee in de bochten Puntje om aan te werken dus!
Rozzy
Geplaatst: 07-07-15 12:37
Zie je nu wel dat ik geen dag kan missen hier Heb meteen weer een aantal pagina's bij te lezen!
Leuke foto's van Jackson, ben ook benieuwd hoe het nieuwe dekje hem staat leuk ook dat we hem zo toch nog kunnen blijven volgen!
Verder zag ik nog veel meer leuke foto's en filmpjes voor bij komen van o.a Punzel (die het serieus heel erg leuk op pakt allemaal!) en een hele brave Jaimy met de longeerhulp.
Ik weet nog niet of wij met een pony naar de keuring gaan dit jaar, waarschijnlijk gaan we sowieso wel kijken. Graag zou ik Oriana nog een keertje meenemen, maar dan moet er eerst een kilotje of 100 af
Voorlopig ben ik de komende dagen wel in staat om alles hier in het topic te volgen. Gisteren zijn mijn keelamandelen verwijderd, dus de eerste 10 dagen mag ik eigenlijk niet naar stal . Met een berg pijnstillers, ijsjes en ijswater is het goed uit te houden. Gister al wat stukjes knakworst en vandaag een boterham met kaas op
Ah een kilootje of 100 eraf red je toch wel in <2 mnd? Sterkte met het keeltje.
Ah joh over een aantal weekjes ben je al weer een heel eind verder met Jackson.
Witte heks heeft weer een wrat met haren. Ze laat weer haar brokken (deels) liggen. Verdenk haar er ernstig van dat ze weet dat er een kansje in zit dat er een beetje muesli of wat slobber doorheen gaat. Ze zoekt het brood, wortel er tussen uit en bedankt voor de rest. Wilde haar gisteren de laatste paar brokjes uit de bak geven. Ze spuugde ze zo weer 1 voor 1 uit op mijn hand. Alsof ze een watermeloen met pitten zat te eten. ...de trol.
Rozzy
Geplaatst: 07-07-15 13:10
Volgens omstanders is mevrouw al wel wat afgevallen, dus we houden nog even vol haha. Tijdens de keuring twee jaar geleden werd mevrouw stermerrie en kwam de jury mij feliciteren en zei letterlijk (na wat ribben voelen) : Oh ze is gelukkig niet zo vet als ze er uit ziet ............. thanx
Komt goed met het keeltje! als er iemand een waterijsje wil.... mij komen ze mijn neus uit
Haha de heks! Wat flauw dat ze niet alleen maar muesli, slobber, brood en wortel krijgt
Marrit13
Geplaatst: 07-07-15 13:22
Sterkte Rozzy! Hopelijk knap je snel op.
Die heks... Ze weet het goed te spelen Maar daar weet jij wel raad mee, gezien je beroep toch?
Mijn bolletje mag vanmiddag de hele middag zonder graasmasker.. Zal mij benieuwen wat ik vanavond aantref. Hij mag aan de longe, heb bijzetjes gekocht: kijken of hij vooruit te branden is
(broek is dezelfde kleur als de poonie, sokken en dekje in dezelfde kleur bordeauxrood, peesjes die dezelfde kleur hebben als het randje van het dekje en tot slot nog een mooie donkerblauwe polo van Schockemöhle met bordeauxrode details. Het is bijna perfect )
Marrit13
Geplaatst: 07-07-15 13:59
Oooh ik hou ervan, dat alles op elkaar afgestemd is!! Ik ga mijn goudkleurige beugels maar weer eens tevoorschijn halen, mijn goudkleurige bitje is vandaag nl binnen gekomen
Wanneer is in Nederland eigenlijk de keuring, en waar gaat hij door dit jaar? In België is hij in augustus, denk dat ik dit jaar ga kijken en misschien volgend jaar mijn merrie mee neem. Manen en staart zien er niet uit op dit moment :p
Sky:de waterijsjes zijn op te halen in brabant, dus ik gok dat het voordeliger is om langs de supermarkt te rijden . Jij hebt ook echt een heel gaaf setje (zadel en hoofdstel) . Het dekje past helaas niet onder mijn dressuurzadels.... en ik heb er al zo'n 40
Laatst bijgewerkt door Rozzy op 07-07-15 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt
handig als ik veel te vroeg op 'versturen' druk, tot twee keer toe zal aan de pijnstillers liggen denk ik haha.
tribunals: leuke spullen allemaal! dat wordt snel weer foto's plaatsen als je je droom setje bij elkaar hebt!
Ik zit hier lekker te balen op de bank, terwijl anderen mijn pony's rijden en verzorgen. Stiekem al geprobeerd op stal te komen, maar ik mag van niemand