Het Connemara topic, deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:17

Gaaf he! Alleen díe foto al maakte mijn dag gisteren helemaal goed. Kon me niets meer schelen wat ik verder zou rijden. Ik was alleen al blij met dat ik dit op foto had. Nooit gedacht dat dit ooit mogelijk zou zijn met mij en Jou.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:20

Waarom niet? EK kan het ook? Juiste knopje activeren en gaan met die banaan. Jezelf niet zo wegcijferen. Je kan prima rijden en het is leuk dat alle knopjes op hem zijn gezet door Eline, maar je moet als nog zelf die proef rijden. Dus je hebt het allemaal aan jezelf te danken. Bij mijn juf loopt pony als een engeltje, die is zo handig en fixt alles, bij mij is het soms een heks maar dan ben ik gewoon niet duidelijk genoeg zoals de juf het haar uitgelegd heeft :+

Juf kan haar heel mooi laten showen.

Afbeelding

Afbeelding

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:32

Jongens, jongens. ..even niet meer gelezen en wat is hier nu gebeurd. Blij dat de laatste posts weer gewoon over leuke pony's gaan.
Punz, wat knap van je L2 resultaten en veel succes met M1!! Enne, Ria stokoud??? Daar win ik op leeftijd! :o

Mijn dochter heeft gala op de vrijdag voor Onck, dus ik zal moederziel alleen naar Ermelo moeten reizen.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:35

Lief van je Saams, maar geloof me: zonder EK had ik niet eens de knopjes kunnen vinden, laat staan dat ik ze kon activeren .
Is niet een mezelf wegcijferen , maar gewoon realiteit !
En natuurlijk moet ik er dan ook zelf aan rijden want hij geeft het echt níet cadeau. Dus daar ben ik dan zoooooo trots op. Dat ik hem dan toch zelf hier naar toe kan rijden.

Esje: jij bent gewoon stokouder :D ;)

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:43

esje007 schreef:
Jongens, jongens. ..even niet meer gelezen en wat is hier nu gebeurd. Blij dat de laatste posts weer gewoon over leuke pony's gaan.
Punz, wat knap van je L2 resultaten en veel succes met M1!! Enne, Ria stokoud??? Daar win ik op leeftijd! :o
Helemaal mee eens! Enne... hier baas boven baas qua leeftijd :D

@Esje Hoe groot is Rebel geworden? Wij hadden indertijd ook interesse in hem, maar hij heeft een nog leuker huis gekregen :)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:45

Enne Saams: et feit dat EK iets kan met een paard betekent voorlopig helaas nog lang, lang, lang niet dat ik het kan. Vergis je niet in haar rijkunst!!

Edit @ Koeke: zó leuk dat ik nu weet wie je bent!!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:48

Punz schreef:
Enne Saams: et feit dat EK iets kan met een paard betekent voorlopig helaas nog lang, lang, lang niet dat ik het kan. Vergis je niet in haar rijkunst!!

Maar met de juiste begeleiding en het samen vinden van de knopjes gaat er wel voor zorgen dat jij het ook kan. Op later termijn :=

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:55

Punz schreef:
Bedankt! Wist natuurlijk al wie jij was. Mevrouw Jou-jou :) Was een geweldige avond.

Fijn topic is dit bijna altijd toch. Vandaag op mobiel wat bijgelezen (papa plots in ziekenhuis, dus moest toch de tijd doden). Plaatjes niet kunnen kijken, haal ik t.z.t. in.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:57

Precies , daar hoop ik op Saams!
Met heeeeel veel oefenen , bloed , zweet, tranen en heeeeel veel begeleiding moet er er een beetje op gaan lijken ... ooit...

Koeke: fijn dat je het naar je zin hebt gehad, leuk dat je er was!!!
( Enne: hoop dat het meevalt met je vader!)

EK19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 23:04

Aangezien ik vanaf half 1 tm half 8 savonds met alle paardenspul bezig ben, is dat mijn reden om niet meer gereageerd te hebben. Zijn de betere dingen in het leven om zulke tijden te mogen en kunnen doorbrengen met deze heerlijke dieren!

Veertje: wat een onwijs gave connemara! Ik hou wel van dat type!

En een mooie nieuwe valk in ons midden, Tessel welkom!

Heerlijk al die foto's, ik geniet daar elke keer weer van hoeveel lol iedereen heeft met zijn connemara (en andere niet connemara's haha).

Verder Punz, ben ik zo onwijs trots op jullie. Je flikt het maar mooi en net wat saams zegt; je doet het mooi zelf en moet je alle credits aan jezelf houden. Jij zit er immers zelf op tijdens de proef. Ik kan alleen dan heeeeeul nadrukkelijk schreeuwen "wijken naar H... HHHHH" in de hoop dat je gaat kijken naar de richting waar je op moet, hihihi

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 23:07

En beste topic gangers... Geloof maar dat ik dan luister naar EK
( Die kan stréng zijn! :oo :oo )

TinekeVD

Re: Het Connemara topic, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 07:34

Punz wat een prachtige foto's. Jeetje dat je dat eruit rijden kan, poeh! Je mag echt trots zijn op jezelf, ziet er zo fijn uit! En trots op eline natuurlijk, omdat zij de knopjes erop gezet heeft en niet te vergeten trots op jou jou, omdat ze het zo maar even doet!

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 07:50

Uhm laat ik even doen alsof de discussie niet gebeurt is :?.

Afgelopen zondag met Eas weer een ritje gemaakt. Het begon opnieuw met steigeren en protesteren maar kreeg hem zover om door te gaan!

Mijn moeder was een stukje meegereden op de scooter en heeft ons kleine galopje gefilmd:

Ben er best trots op dat dit ons lukt na zo'n lange tijd! Genieten dus.. :o

Nu zijn we wel al wat harder geweest hoor :P

Tessell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:41

Sunny komt uit Ierland en is afstamming van Weststar Sunny x Dangan Boy. De foto van zijn beenwond is nu 3 weken geleden. Gelukkig geen blessure. Dus 1 week stalrust en er nu gewoon weer door. Hij staat nu sinds een paar dagen ook weer in de groep en alles gaat hartstikke goed met hem!

Bedankt voor alle welkom berichten en tips voor kleuren!

Veertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 14:50

Even een vraagje tussendoor,

Ik ben best een nieuwsgierig persoon en ben heel benieuwd hoe het gaat met SkyMarian met heksje.
We hebben onze connies ongeveer rond de zelfde periode gekocht en ze kon/kan heel leuk schrijven, jou mis ik toch wel een beetje hier op dit forum met je avonturen met heksje.

Als je leest ben ik heel benieuwd hoe het gaat met jullie.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 15:10

Gaat heel prima met SkyMarian en d'r heksje. Komen op FB regelmatig updates voorbij.
Geen idee of ze nog meeleest hier eigenlijk

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 22:29

Koeke: Rebel is een grote D pony, rond 146 -147 cm. Had jij ook interesse in hem? Dit is niet de Rebel van Inez, maar is bijna 6jaar geleden door iemand geïmporteerd en verkocht. We zijn nog steeds super blij met hem.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 23:52

Esje: we gaan je opvangen hoor! Slaap je in Ermelo op het centrum zelf?
Hier slaapt Jou wel op het centrum, zelf hebben we een hotelkamer in de buurt gehuurd. EK slaapt wel op het KNHS centrum ( en met haar nog wel een aantal anderen)

esje007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 07:35

ik weet nog niet hoe laat het gala gebeuren op school is. Als trotse mama wil ik daar wel iets van zien. Dus weet nog niet of ik op vrijdag vertrek of pas zaterdag.
Tot nu toe ben ik altijd op vrijdag gekomen en in de knhs zalen geslapen. (1x in tent toen ze aan het verbouwen waren)

pringle11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 13:51

Hee! ik heb ook een tijdje niet meer gereageerd door school..

East suuuper gaaf filmpje :wow: Dat vind ik altijd zo mooi met die zon!

Met Otto en mij gaat het erg goed. We zijn hard aan het trainen voor de Z2 en ik hoop dat we binnenkort weer naar concours kunnen.
Foto's en filmpjes volgen nog maar die staan op mn mobiel.

Ik heb trouwens ook heel erg veel zin in de zomer <3 Het ONCK natuurlijk maar ook op ponykamp *\%/* Is iemand hier wel eens op een soort kamp/vakantie geweest met een pony/paard?
Wij gaan elk jaar op kamp en ik heb er erg veel zin in. Hier wat foto's van vorig jaar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Otto was wel een beetje vies :=

EAST

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 15:16

Thanks! Wat leuk :o Ik ga dit jaar naar de Veluwe voor het eerst :).

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:20

Beide ponies gaan dit jaar op instructieweek knhs in augustus met de verzorgmeiden. Ik ben benieuwd.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:54

Afbeelding

Karel heeft een apk weekje :-)
Alle tandjes weer gecheckt, iets scherpe randjes. Die zijn weer verdwenen.

Ponykamp, leuk deden we vroeger met de ponyclub ook altijd.

ONCK slapen we lekker thuis, is voor ons 20 min. rijden :-)

Jacobienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 16:57

ja ik ben ook al een paar keer op instructie kamp geweest echt super leuk!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 18:13

curly2day schreef:
[ [url=m/LEEiub.jpg]Afbeelding[/url] ]

Karel heeft een apk weekje :-)
Alle tandjes weer gecheckt, iets scherpe randjes. Die zijn weer verdwenen.

Ponykamp, leuk deden we vroeger met de ponyclub ook altijd.

ONCK slapen we lekker thuis, is voor ons 20 min. rijden :-)

Ah ook mijn tandarts! Hele fijne, rustige man :) Ik heb de osteo vorige week gehad en as dinsdag de zadelmaker. Ook de APK weer afgevinkt :D