Mevrouw loopt nu onder een maat medium wide boom
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Daarna gaat ze alweer bijna op haar tenen lopen om weer alles te kunnen zien hahaha.
 ze heeft mijn vriendin al heel wat creatieve omdraai en wegspringacties bespaart hahaah. 
  . Zo helpen ze elkaar erg mooi 

dat soort merries vind ik echt geweldig 
 je moet wel met ze in overleg, niet zo vertellen dat ze dingen moeten doen 

Daarom kan mel haar ook zo lekker sturen, want mellie  ziet en hoort alles veel eerder en anticipeert op álles. Dus die heeft tegen de tijd dat het gebeurt allang een plan klaar..  

Gaat weer helemaal poedersuiker hier. Morgen komt er een dierenarts langs en hopelijk zijn dan 2/3 gezondheidsproblemen klaar.. Ik hoopte eerder te kunnen delen wat er gaande is, maar ondanks het oefenen kregen we er ook een trailerprobleem bij.

we zijn met zn drieën een lange rit gaan maken, maar om de een of andere reden vond mel het nogal overweldigend op een gegeven moment. Na een uurtje ofzo kreeg ze kortsluiting en heb ik af moeten stappen, gelukkig was het na afstappen meteen weer goed en eenmaal weer opgestapt ging het daarna veel beter. We hebben ook nog een heel eind gedraafd waarbij ze heerlijk ging zakken met haar hoofdje 
 . En na afloop genoten van de eerste douche van het jaar 

. Ze doet niet te ruig hoor, ze gaat er gewoon in deze houding en soms op een drafje achteraan  
 laatst gaf de kat tussendoor een kopje aan haar achterbeen en toen tilde ze heel ruim dr voet eroverheen. Dus het is wel grappig maar niet zielig  

gekke Mel 

Na een uitstapje naar de springpaarden ben ik nu toch terug bij de volbloeden en trotse eigenaar van een 5-jarige merrie, die zowel klinisch als RX ggk werd.  
 . Echter zou ik graag nog eea vragen aan haar eigenaar van toen ze nog in ierland was. 
 . Zijn hier misschien mensen ‘in het wereldje’ die een beetje weten waar te zoeken of hoe ik de beste man zou kunnen contacteren? Stuur maar een pb’tje!                                                         
 . Kan natuurlijk dat ze nooit geraced heeft. Maar zou toch graag even eea vragen aan haar vorige eigenaar ivm met wat dingen die me opvielen aan haar. Maar kan nergens contactgegevens vinden van de man… enkel z’n huidige paarden en resultaten.                                                         
 ik vertrouw niemand tot het tegendeel bewezen is  
                                                         kyrkelover schreef:ankep schreef:ze is een nakomeling van Gatewood en West asleep en zou uit ierland komen als het goed is.
ik heb een levensnummer maar weet niet of ik dat hier zo neer moet zetten...
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Wat is de naam van de merrie en van welk jaar is ze?