Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Muurp schreef:Vind het enorm jammer dat er nu daadwerkelijk een inhoudelijke reactie komt waar vervolgens niet op gereageerd wordt, maar vingers wijzen kan wel.....
' Maar respectloos? Nee. Je hoeft overigens ook niet steeds het leeftijdsverschil er bij te halen, vind dit een beetje vreemd. Dus omdat ik ik weet niet hoeveel jaar jonger ben en het niet in het echte leven zie gebeuren, mag ik geen opmerking plaatsen over een neusriem die IK niet lekker vind zitten? Ik had er helemaal geen verkeerde bedoelingen bij en heb verder ook nergens kritiek geleverd of gezegd dat ik het beter wist.
Marrit13 schreef:Muurp schreef:Vind het enorm jammer dat er nu daadwerkelijk een inhoudelijke reactie komt waar vervolgens niet op gereageerd wordt, maar vingers wijzen kan wel.....
We hoeven niet meteen a la minute erop te reageren toch?
ik zeg alleen dat ik dat jammer vind. Er worden wel meteen namen genoemd maar een inhoudelijke reactie blijft vervolgens onbeantwoord. Wat is dan de moeite om daar ook even op te reageren? Al is het een "ik kom er later op terug"?

)

Marrit13 schreef:Saaams schreef:Oh wauw die tweede foto. Wat is hij fanatiek. Hier kan ik alleen nog maar dromen van zo'n drafje..
Hier ookIk probeer het wel eens met longeren maar #njet