Hopelijk pakt ze het "beleren" verder goed op. Mss anders eerst tijdje bitloos?Ik heb een ruin met merrie hormonen, wat kan hij mokken
Gister hadden ze hem per ongeluk zonder masker op het land gezet (ben aan het afbouwen) maar een hele dag is nog wat te. Dus ik kom er aan met masker en daar is hij wel superlief, hij komt meteen en laat hem goed om doen. Ik wilde ook ff vliegendeken om (dazen...) vond ie ook stom. Heeft ie 20 min in de zandpaddock staan mokken
Ik roepen, krijg ik zuur gezicht, echt geniaal
Vandaag was ie iets beter te pruimen maar erg ongedurig met poetsen, dus snel opgezadeld en naar de bak. Hij draafde er bijna heen, dus ik dacht nog "dat belooft wat" hij had ook al dikke week niets gedaan en dat vond ik toch ff spannend: wat zou hij doen? Dus zweep eerst maar laten staan, maar *kuch* snel gepakt
In stap al mooi nageeflijk! Heel kort gereden, was toch wel warm. Daarna mezelf gedwongen naar buiten te gaan, ik had spagetti-benen, kotsmisselijk (na laatste ritje toch ff spannend) en ook nog een nieuw paard aan de andere kant vd weg
Mezelf streng toegsproken in het Fries (komt beter aan
) en wat was hij braaf!! Dat paard wilde per se meerennen en was erg elastisch bezig
Gelukkig bleef het van Lloyd zijn kant alleen bij kijken. Stukje verder gereden en toen de ontspanning er was (van mij en dus ook van hem) weer terug, met bermgalopje. Wat een hobby
Waar ga je heen Elysa? Met de paarden?
Dáár zijn de Massimo mensen wel weer goed in, die gaan tot 46 meen ik?
Als je het erg te pakken hebt gaat het nooit meer over!! En joh... Jij hebt ook echt wel een hele leuke gekocht!!
Ben op zoek en kwam bij de Scapa Dynamic uit (prachtig vind ik die) maaaaar daar staat dark pink bij. En hoewel het bordeauxrood lijkt is dat niet wat er bij staat dus ik weet het nog zo niet.
daarmee heeft ze het zelfde protest als met bit en ze kan er nog eens mee vandoor gaan, met bit niet. En dan zegt ze ook echt het wordt moeilijk doei!
Hahah dus even geduld denk dat het wel komt, zeker als ze tussendoor ook leuke dingen mag doen.