Tribunals schreef:Ik ga voor Jack ook nog eens een lage neusriem proberen, hoor er goede verhalen over. Wat dat betreft, Punz/EK: ik zou de neusriem bij Jou-Jou wel een stukkie hoger doen en ook minder strak, vindt het er niet erg fijn uit zien zo.
Ik nodig je van harte uit om te komen voelen Tribunals
( hoofdstel kan af zonder dat ik de neusriem los hoef te maken.. dus het valt allemaal wel mee..
Verder: De neusriem is op deze maat akkoord bevonden door iemand die even iets langer mee loopt al.. Dus als je het niet erg vind volg ik de deskundige hier in.
Tineke: ziet er gaaf uit zeg!!!
Jeika: schattige foto zo!
Kitobeer: Mooi te horen dat je het boek waardeert! Echt leuk. We krijgen er gelukkig veel positieve reacties op, want joh... het was best een klus die we zo met een groepje geklaard hebben. Dan is het leuk om te horen/lezen dat het gewaardeerd wrodt.
Verder hier nu natuurlijk even stront-tevreden. Vandaag me 191,5 en 193 twee keer eerste, en belangrijker: nu L2 plus 11 dus M1 startgerechtigd!! Zo blij mee!!
Mán, wat ben ik blij dat ik nu ruim een jaar geleden EK gevraagd heb of ze Jou-Jou wilde rijden.
Ze schoolt hem niet alleen voor zichzelf, maar maakt hem ook zó fijn na te rijden!
En natuurlijk heeft hij zijn truukjes, zijn dingetjes die ik echt zelf met hem aan moet gaan, voordat hij echt gaat lopen bij mij. Dus tuurlijk moet ik er zelf aan rijden, maar mán wat is Jou fijn geworden!
Kortom: helemaal op een roze wolk hier