Wedstrijden. Ria heb jij toevallig nog de kosten van RV Bahr voor mij of een contactpersoon? Moet ook nog wat gaan regelen. Wel mijn vader al gepolst of hij het leuk vindt om mee te gaan op trailerjacht.
Bij ons staan ze al binnen, ik vind het nu veelste warm om de paarden buiten te hebben. Het is hier 37 graden.
Ze hebben van 05:00 tot 11:00 buiten gelopen. Net even de stallen gedaan, hooi gegeven en ze allemaal afgespoeld met water. Rijden doe ik ooit wel weer een keer.
Denk dat ik m straks (5 uur gaat hij naar de pensionstal toe, hij staat nu thuis) ook maar meteen binnen zet, hij heeft hier veel schaduw maar 37 graden is niet niks Heb m ook al een paar keer afgespoeld maar dat vond hij best wel spannend
SkyMarian
Geplaatst: 02-07-15 16:22
Ik liep net naar buiten om naar een cliënt te gaan. Men je loopt gewoon tegen een muur aan. Bij ons gaan ze nu ook 's muddags naar binnen met extra hooi. Volgende week wordt het weer een betere temperatuur om in te bewegen.
Ik dacht gisteren dat ik nog wel kon lessen...in een op zich koele binnenbak.. en dacht eigenlijk dat het gisteren nog wel mee zou vallen met de temperatuur..
Nog nooit gehad dat mijn ogen prikten van mijn eigen zweet... Maar gisteren dus wel...
Kort, kalm lesje dus, en na de les Jou-Jou op de leslocatie al grazend onder de boom onder de douche. Vond hij héérlijk!!
Marrit13
Geplaatst: 02-07-15 16:51
Hier staan ze van 6 tot 13 buiten en daarna ook lekker binnen. Lloyd haat douchen, dus hebben we discussie over die ik tot nu toe heb gewonnen
Plak-weer ja! Heb klein zwembadje zodat ik af en toe kan afkoelen. Gelukkig waait hdmet beetje.
Nee, alleen vanmiddag omdat de eigenaren van de pensionstal pas om 5 uur thuis waren. Hij staat dus gewoon lekker op een kleinschalige pensionstal, andere vriendjes erbij en nog geen 3 min op de fiets
Hier en flink te keer en hoosbui. Wel gelijk een stuk koeler. Nu hebben we een lichtshow als we door het keukenraam kijken.
Met madam een rondje gewandeld. Die was gewoon zwart van al het zweten. Ze zag er aandoenlijk ranzig uit.
Marrit13
Geplaatst: 02-07-15 23:19
Gaat hier nu ook heel erg tekeer! Net ff buiten gestaan, was koud Idd een hele lichtshow! Ik heb er hekel aan, vooral het geluid.
Ah, duo penotti pony
Punz
Geplaatst: 02-07-15 23:27
Ok... Slechte kwaliteit... en ook al op facebook geplaatst (en in een HK topic)... toch ook hier nog maar Punzel spam!!
Ik kon deze week eindelijk weer eens kijken terwijl er met haar gewerkt werd. Ben zo verschrikkelijk trots op haar, ze doet het echt zo goed!! Heerlijk, heerlijk dier!
Ik kom mij ook even aanmelden, ben sinds een maandje of 4 ook in het bezit van een connemara . Ze was verwaarloost dus heb niet bewust voor het ras gekozen maar juist om haar op te knappen. Inmiddels is ze aardig opgeknapt en zijn we ook rustig het dubbele lijnen werk aan het oppakken. Ze is waarschijnlijk een jaartje of 9 maar moet nog alles leren. Zadelmak is ze wel maar daar blijft het ook bij . Foto's zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=137&t=1844697
Nou het ging hier gisteravond behoorlijk te keer! Vanmorgen om 8u al op het paard van Inge om te rijden het is werkelijkwaar niet om uit te houden!
Lekker Maxime dat hij zo dichtbij staat! En Elysa mijn paarden staan eigenlijk dag en nacht buiten, zelfs in de winter. Is bij vrienden aan huis dus best veel toezicht!
Woow wat een verbetering schirocco! Ontzettend stoer en dapper dat je voor zn pony gaat en kijk wat er dan gebeurd in een aantal maanden. Geweldig om te zien!