. Mag ik me ook alvast opgeven Ria/Bar
? Heerlijke hengstenkeuring gehad, heb echt genoten van alle paarden en ruiters. Zoveel gelijkenissen en gewoon een fijne wedstrijd om naar te kijken met (meestal) eerlijke ruiters. Daarnaast ook alvast beslist waar ik m'n nieuwe Connie vandaan wil hebben. Ben het nu alvast aan het vertellen aan m'n ouders, maar zou toch wel graag er eentje van Skaegardens erbij willen hebben. Zulke gave beesten
. Alleen eerst nog starten in de endurance met kiet, bachelor afmaken en starten met een master. Ookwel belangrijk
. Ik weet inmiddels ook wat ik wil en dat betekent vooral moeilijke stof, lange dagen en wellicht stage in het buitenland (wat ik niet wil, of DU dan kan Kiet nog mee)...We zijn in ieder geval gestart met endurance begeleiding. Nu alleen nog startkaart en wedstrijden uitkiezen. En Kiet is verwend met een nieuwe cooler

. Zal Ilja even mailen!
en heb Eastern al inmiddels 6 jaar. Ik zeg wel elk jaar dat ik het wil maar dan komt het er uiteindelijk niet van!
.
! We zijn mega hard geweest, hij tikte met ze hoeven me voeten aan! Is nog nooit voorgekomen dat ik hem dan makkelijk terug krijg of er niet naast lig
.
Eigenlijk kan dat natuurlijk niet.
Echter lag ik er wel naast en bijna nog een keer omdat pony lief het niks vind (daarna kwam ik er pas achter hoe flexibel het zadel is).