Hier ook ineens veel tijd over, SGW Ermelo afgelast. We zouden daar vanaf donderdag tot zondag bivakkeren op een camping in de buurt en Jaimy zou ook mee....
Zij rijd/verzorgt etc. hem inderdaad ja! Hij was van onze overbuurman hier, die heeft in Muiderberg Any Dale/Hippisch Centrum Muiderberg. Ik ben er ook heel blij mee haha
Bar
Geplaatst: 01-07-15 15:15
Gefeliciteerd Tribunals, dat is een erg leuke pony! Zal voor Anouk wel even pittig zijn om afscheid te nemen.
Verstandig dat de cross is afgelast in Ermelo. Ik zou dit weekend in Luttenberg helpen op het secretariaat. We waren maandag net met de startlijsten bezig toen we bericht kregen dat het afgelast werd. We zouden zelf naar Zutphen gaan voor een rondje springen maar dat had ik bij voorbaat al niet opgegeven. Kan zooo slecht tegen de hitte.
Thanks! lijkt me inderdaad van wel ja, heb dan ook meteen aangegeven dat ze altijd mag langskomen om hem te bezoeken want het is ontzettend zwaar als je maatje weg gaat..
Tribunals
Geplaatst: 01-07-15 15:25
Ik zal mijn naam ook even noemen trouwens; Maxime. Misschien wel zo handig
Marrit13
Geplaatst: 01-07-15 16:12
Ach dat is sneu voor Anouk (ken haar verder niet, maar weet idd hoe het is) Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben met deze kanjer! Is het je eerste paard, heb je er meerdere?
Nou het zal behoorlijk heet buiten zijn ja! Ik zit de hele dag al binnen dus weet het nog niet De paarden zijn om 13.00 naar binnen gegaan, vanochtend 6 uur naar buiten. Dus even ander schema. Vanavond de bruine spruit maar weer ff afspoelen.
Verstandig dat alle wedstrijden gecancelled zijn, wat te denken van een ritje in de trailer nu.. brr..
EK19
Geplaatst: 01-07-15 16:18
Aha Maxime dus jij bent de gene die Jackson heeft gekocht! Ik was al nieuwsgierig, heb afgelopen zondag tijdens Aalten ook afscheid genomen. Arme Anouk maar jij hebt er wel een hele leuke pony aan!
Aalten was heel erg leuk en Parsifal deed ontzettend goed zn best!
En ja uiteindelijk komt het ware aard naar boven:
En dan nog een heel leuk ander nieuwetje:
Vanmorgen werd ik om half 5 opgebeld door mijn moeder dat mijn knappe Devil is bevallen van een heel mooi merrie veulen, genaamd: Celtic Fay Evyn (roepnaam: Eef)
Na nog heel even geslapen te hebben, moest ik me al om 8u vanmorgen melden bij de rijschool in Apeldoorn. Dagopleiding voor het E rijbewijs, en ja hoor IK BEN GESLAAAGD YES!
@Elysa; snap best dat het afgelast is, is ook niet te doen met dit weer.
Ik ben nu pas thuis en ga vandaag ook niet meer rijden (zag op mijn telefoon dat het vanavond om 8u nog steeds 30 graden is!).
@Marrit13 dit is mijn eerste paard, ook mijn enige. Betekent overigens niet dat ie alleen komt te staan, dat is ook de reden dat ik ervoor gekozen heb om hem niet thuis te stallen
@EK19 wat een ontzettend leuk veulen, lieve foto ook. En gefeliciteerd natuurlijk!
Ir111
Geplaatst: 01-07-15 16:34
Gefeliciteerd met: !!!
Wat een schatje is het zeg. Zo lief dat kleine bekkie en die heeeeeeeeeeeeeeeeele lange benen!
Oh, dubbel gefeliciteerd natuurlijk, ook met je BE!
Echt geen idee om welke valk het gaat, maar ik ga vast nog wel de nodige foto's zien hier. Heel veel plezier met hem iig.
Eline gefeliciteerd met het veulen en het halen van het E-rijbewijs.
Hier gewoon warm. Vennetje meegenomen naar het werk en vooral niet drukker maken dan nodig is. Mijn 'buurman' op kantoor kwam al met het voorstel om de zooi buiten neer te zetten en dan een roseetje uit het rek te trekken. In het pand waar we zitten staan de nodige flesjes van de wijnimporteur.
kirsten4
Geplaatst: 02-07-15 09:19
Dit is Jackson als het goed is!
Even van Anouk d'r Facebook geplukt
Tribunals
Geplaatst: 02-07-15 09:53
Dat is m inderdaad, en als we toch aan het plukken zijn..
Heb haar wel even onthoofd
Bar
Geplaatst: 02-07-15 10:06
En de foto's van de fair een pagina terug waren ook van Jackson
Ga je ook starten met hem Tribunals?
Change3x
Geplaatst: 02-07-15 10:11
Idd Maxime , je gaat toch wel starten he.
xDebora
Geplaatst: 02-07-15 10:50
Geen tijd gehad om op alles te reageren en te lezen, maar vandaag even helemaal bij gelezen.
Gefeliciteerd voor iedereen met nieuwe pony's, BE rijbewijs, veulentje en met behaalde prestaties. Sterkte Marieke nog voor het verlies van je pony