Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:Ik denk dat je aan een derde ook genoeg hebt, hahaha. Een derde voor Mel, een derde voor Monster en een derde mag ze zelf houden.
Ik lig elke dag weer in een deuk om hoe dik die vacht is. Aansteller. Een fjord zou er bijna jaloers op worden.
Euridicey schreef:Ah dat hormonen wist ik niet. In het beeld niet heel logisch vind ik, want ze toont echt verzet op het moment dat je bezig bent met de singel.
Zijn in Wolvega geweest, die hebben wel fancy apparatuur of niet?
Avalanche schreef:(ooit ongesteld geweest?)
Euridicey schreef:Een paard werkt natuurlijk wel iets anders, maar het is wel een goede om in je achterhoofd te houden dat ook een dier inderdaad best last kan hebben van hun lichaam als er iets niet helemaal goed zit in hun inwendige geslachtsorganen.Avalanche schreef:(ooit ongesteld geweest?)
Deze opmerking had ik even nodig om je visie te begrijpen. Goeie opmerking! Ik heb het even doorgespeeld naar de dierenarts, ben benieuwd wat die er van vindt.
Ik vind merries over het algemeen echt veel leuker dan ruinen, maar dat is ook omdat ik de koker wassen heel erg ongemakkelijk vind :"")