Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Haha, ja, wordt niet vies, eet niks, gooit je er niet af...Ja lijkt meer op die foto dan het is, maar zijdezacht is ze sowieso![]()
Haha mkango XD die hoef je niet te poetsen in elk geval!
valine schreef:Grote kans dat hij die twee jaar in de wei heeft doorgebracht.Iemand bekend met het paard Pound a Stroke?
Staat sinds gisteren bij ons op stal en ik ben hopeloos verliefd geworden![]()
Het enige wat we weten is dat hij in 2020 zijn laatste race heeft gelopen en daarna is er niks meer bekend. Ook na 2020 niet meer geënt oid.
Verder een zeer braaf beestje, ook onder het zadel.
Euridicey schreef:Als je een keertje hierheen komt, neem ik je mee! Ik heb inmiddels toch een jaarkaart en wil er misschien wat vrijwilligerswerk gaan doen, dus ik kan altijd gratis naar binnen.Haha herkenbaar, vind de Engelse volbloed hoofdjes ook echt veel knapper!
Wow Mkango! Op dat filmpje ziet het er veel intenser uit dat ik verwachtte! Heel gaaf. Iets erbij voor op de bucketlist
Sintara schreef:Klinkt erg leuk. Ik moet ff kijken wat lukt, vriendlief gaat 7 maanden in Groenland werken dus ik moet een paar keer daarheen, en ik ga weer een week op trektocht in Frankrijk.. ( wordt erg leuk trouwens, deze club gaat het voor het eerst organiseren, op arabiertjes en het zijn sowieso al heftige ritten. I smell adventure
)