Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sintara schreef:Haha, ja, wordt niet vies, eet niks, gooit je er niet af...Ja lijkt meer op die foto dan het is, maar zijdezacht is ze sowieso![]()
Haha mkango XD die hoef je niet te poetsen in elk geval!
Hij is alleen onwijs oncomfortabel, zeker op snelheid, hahaha. Het ziet er op de foto een stuk beter uit dan op film.
dus ik vind het allemaal reuze knap 
Vind ik echt heel fijn voor je! Hij ziet er op deze foto's ook relaxed uit, maar wel alert. 
Equicizers (die moet je zelf in beweging zetten, maar daarvan beweegt alleen de hals) lijken wat dat aangaat qua beweging wat meer op een echt paard. De simulator beweegt meer golvend. Daarnaast zat ik ook naar het scherm te kijken waarop een video van een jockey cam te zien was en wilden mijn spieren anticiperen en zich aanpassen aan wat ik zag dat dát paard aan het doen was, maar dat is natuurlijk niet wat de simulator doet.
Als jullie het leuk vinden, kan ik vanmiddag ook wel even een filmpje uploaden als ik terugkom van stal.
zeker leuk
valine schreef:Grote kans dat hij die twee jaar in de wei heeft doorgebracht.Iemand bekend met het paard Pound a Stroke?
Staat sinds gisteren bij ons op stal en ik ben hopeloos verliefd geworden![]()
Het enige wat we weten is dat hij in 2020 zijn laatste race heeft gelopen en daarna is er niks meer bekend. Ook na 2020 niet meer geënt oid.
Verder een zeer braaf beestje, ook onder het zadel.
De paardenhouderij in Ierland en de UK ziet er wat anders uit dan in Nederland, minder gereguleerd en dichtgetimmerd. Veel mensen met land hebben daar een clubje paarden lopen waar ze verder weinig tot niks mee doen. Je zou z'n trainer kunnen contacteren: https://mccarthyracing1.wixsite.com/mcc ... ng/contact
maf bultje misschien maar dat geeft karakter toch
ik ben er serieus compleet door van slag en weet gewoon niet meer wat ik moet.

Euridicey schreef:Als je een keertje hierheen komt, neem ik je mee! Ik heb inmiddels toch een jaarkaart en wil er misschien wat vrijwilligerswerk gaan doen, dus ik kan altijd gratis naar binnen.Haha herkenbaar, vind de Engelse volbloed hoofdjes ook echt veel knapper!
Wow Mkango! Op dat filmpje ziet het er veel intenser uit dat ik verwachtte! Heel gaaf. Iets erbij voor op de bucketlist

Als er interesse in is, zal ik even kijken wanneer de race meetings hier in Newmarket zijn (op vrijdagavond worden die ook gevolgd door concerten), dan kunnen we daarheen, we kunnen naar de gallops, naar het museum, en eventueel de National Stud als daar interesse in is. 
.. ( wordt erg leuk trouwens, deze club gaat het voor het eerst organiseren, op arabiertjes en het zijn sowieso al heftige ritten. I smell adventure
) Sintara schreef:Klinkt erg leuk. Ik moet ff kijken wat lukt, vriendlief gaat 7 maanden in Groenland werken dus ik moet een paar keer daarheen, en ik ga weer een week op trektocht in Frankrijk.. ( wordt erg leuk trouwens, deze club gaat het voor het eerst organiseren, op arabiertjes en het zijn sowieso al heftige ritten. I smell adventure
)
kunnen jullie haar even vertellen dat het nog gaat sneeuwen en het echt nog geen tijd is voor een zomervachtje