Ik zit nog met mijn trui aan.. Airco op mijn werk is zooooo níet fijn.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zit nog met mijn trui aan.. Airco op mijn werk is zooooo níet fijn....
vBosco heeft zo'n 2 weken nauwelijks dressuur gelopen (buitenrijden etc) dus hij zal het er wel niet helemaal mee eens zijn, maar van 3 proefjes in 2 dagen lopen gaat hij niet dood.

Hij zal wel ff zuchten
Hij wilde draaien, maar hij ging uiteindelijk wel braaf! Hoek om, paniek... Hooipakjes
Drama drama.. Hij wilde keren, huppeltjes, inrit ingeschoten
Maar ik wilde er wel langs, dus verder in passage (impuls, hoera!
) uiteindelijk erlangs en bosje in: super gedraafd totdat er blijkbaar vreselijke stekebeesten onder hem zaten: miepje flipte de pan uit
Omhoog, 4 benen de lucht in.. Dus ik er maar af, maar kon er niet meer op haha! Terug en in de bak nog heerlijk gereden. Daarna weer naar buiten, inmiddels trekker in het land ernaast hooi aan het schudden: daar kon ik goed dichtbij komen
Marrit13 schreef:Oh dat klinkt idd wel echt serieus.. Arme Ben en jijgelukkig heb je de mogelijkheid om hem ook op klein stukje te zetten, dat is fijn! Ik ga ook heeeeel hard duimen voor!! Heb je thuis nu wel iets te rijden?

Ik denk dat ik thuis even rustig door oefen! Hij had de hele week nog niet gesprongen dus misschien vond hij het even te veel worden. Het kan best zijn dat hij morgen weer de oude is, maar ik durf het niet echt in te schatten omdat we dit niet vaker gehad hebben.
Zo trots op ons, hij is zo braaf dan. Ok was niet heel hoog (denk 50 cm?) maar gewoon leuk
nieuw hoofdstel binnen, bij mij Draver had ik alles met goudkleurige accenten. En dat wil ik weer! Bitje is besteld, de rest heb ik nog