Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Haha, Auroch heeft echt het hele teddyberenpakket.Aawh, zo snoezig. Ik hou van dat vachtje.. mel heeft dit jaar voor het eerst echte dekharen, een handje vol ofzo. Ik ben trots, elk jaar ietsjes beter.
Zij heeft trouwens ook wat lakschade, een zachte bult voorop haar bovenbeen en wat krasjes, waarschijnlijk een ander paard door de draad geduwd. Er was draad stuk en mel is wat hoog in rang om zelf weggejaagd te worden (plus dan zou ze wel meer wondn hebben). Geen idee wie wel want verder heeft niemand schade.
Ik heb met dit soort kleine wondjes en schrammen altijd zoiets van als het geen zeer doet en geneest zal t wel. Bult is gewoon zacht vocht bovenop een spier, niet warm niet dik niet pijnlijk. Het zal wel weer...
Euridicey schreef:Zand werkt idd ook goed, en als je op een harde ondergrond of een ondergrond met grind staat, werkt de 'foot shuffle' vaak ook.Wat een mooie foto's en heel herkenbaar met die oortjes. Ze zeggen altijd dat EV's altijd naar voren kijken, maar mooi niet hoor. Wij gooien altijd wat zand omhoog :p
Dat wollige vachtje vind ik ook zo schattig altijd, heb het helaas moeten scheren, want Elei had het echt veel te warm als ik ook alleen maar ging longeren
Avalanche schreef:Haha, ja, ze weet dat ze een snoepje krijgt als ik dat zeg, dus dan beginnen die oogjes altijd helemaal te glimmen.Cripples![]()
Prachtig hoofdje. En haha who's my good girl![]()
Love it.
Euridicey schreef:Ahahah over achterlijke patroontjes gesproken.. Mijn vriend vond een konijntje scheren heel erg stom, maar ging wel akkoord met dit:
[ [url=m/8IgPnr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Heel veel succes Laus ik ga voor je duimen!