Elbrich. schreef:Meestal zijn paarden/pony's na hun 10e jaar vaak al afgeschreven...
poeh, ik weet dat dit offtopic is, maar daar ben ik het dus echt niet mee eens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:FieroSB schreef:Interessant topic hoe het soms onderling kan verschillen![]()
Mag ik hier ook een NRPS pony zonder papieren plaatsen?
Dit is een taxatietopic voor NRPS-ers, en NRPS is een stamboek, en een stamboek geeft papieren uit. Een NRPS-pony heeft dus altijd papieren, een pony zonder papieren is geen NRPS-er. Het antwoord is dus nee. Deze pony kan in het topic [RPA] Taxatie kruising *lees eerst de regels goed door!* ter taxatie aangeboden worden.
LaFunkyJazz schreef:Als ik hier even op mag reageren, kwam het tegen in het topic.
Bij ons op stal staan er meerdere paarden met een NRPS paspoort, waarin staat afstamming onbekend. Geen papieren dus, maar wel een nrps paspoort, dat kan ook
LaFunkyJazz schreef:Neonlight schreef:FieroSB schreef:Interessant topic hoe het soms onderling kan verschillen![]()
Mag ik hier ook een NRPS pony zonder papieren plaatsen?
Dit is een taxatietopic voor NRPS-ers, en NRPS is een stamboek, en een stamboek geeft papieren uit. Een NRPS-pony heeft dus altijd papieren, een pony zonder papieren is geen NRPS-er. Het antwoord is dus nee. Deze pony kan in het topic [RPA] Taxatie kruising *lees eerst de regels goed door!* ter taxatie aangeboden worden.
Als ik hier even op mag reageren, kwam het tegen in het topic.
Bij ons op stal staan er meerdere paarden met een NRPS paspoort, waarin staat afstamming onbekend. Geen papieren dus, maar wel een nrps paspoort, dat kan ook