Dit is mijn verzorgpony, welke rassen zitten hier in denken jullie (iig welsh) ik heb namelijk geen idee. veel mensen denken shetlander, maar dat is het iig niet xD
Naam : Monik Geslacht : Merrie Keeftijd ; ong 14 Stokmaat : 1.65 ( ong weet niet precies ) Is goed in : Carousell & Dressuur Verder : Het is een manege paard. Ik verzorg er en vraag me af welk ras het is.
Ik denk heb meer info over Monik heb er laast op gezeten Ze zit in Galop voor geen meter .. En in draf gewoon normaal. Als je er niet aan het werk zet schiet ze voor de gein weg of gaat ze bokken en gaat ze doen waar ze zin in heeft. Het is wel een paard waarbij je steeds moet zeggen dat je aan het werk moet soms is ze ook heel sloom.
Wie weet wat dit ponytje van mijn vriendin zou kunnen zijn? We denken zelf iets van welsh en arabiertje. Ze heeft namelijk zo'n deukje boven haar neus. Ze ik ongeveer 1.40 hoog.
Dartmoor zou het dan niet een volle zijn. omdat ze groter is dan wat er op de winki staat. new forest is bij mij niet zo bekend ga er even wat over zoeken.
kitty_gomez
Geplaatst: 05-09-08 22:24
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt