dan moet je dit hier neerzetten: [img] URL van je foto [/img]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tobilover schreef:In de huiskamer is er een topic over FjordenMet alleen maar fjorden'fans'
Hier is de link; Bokkende Fjorden Rijders; viewtopic.php?f=34&t=342630&start=12225
tobilover schreef:In de huiskamer is er een topic over FjordenMet alleen maar fjorden'fans'
Hier is de link; Bokkende Fjorden Rijders; viewtopic.php?f=34&t=342630&start=12225

Wat is het toch een mooie meid
Dreeke schreef:Leuk topic
Hier dan mijn fjord:
VINGA
Manus x Fingo
Stokmaat 1.53
Ze wordt binnenkort gedekt door Sven
Dreeke schreef:Leuk topic
Hier dan mijn fjord:
VINGA
Manus x Fingo
Stokmaat 1.53
Ze wordt binnenkort gedekt door Sven
casje_oxbow schreef:@ maccie je hoeft toch helemaal niet te taxeren, want dit is toch geen taxatie topic
maccie schreef:casje_oxbow schreef:@ maccie je hoeft toch helemaal niet te taxeren, want dit is toch geen taxatie topic
ik zag al dat ik nog met me hoofd in het taxatie topic zat haha, sorry
maakt niks uit, kan gebeuren ej!

phallie schreef:ik heb sinds vorige week ook een fjord
een merrie van bijna 4 jaar
zie fotos in me profiel
HenJ schreef:Yep... Jordy heeft een druipkol.
Hij lijkt zo gra omdat hij geschoren is. Ik vind het zelf niet meer zo mooi. In het begin was hij spierwit. Ik heb hem geschoren in begin nov en hij is nu nog licht. Dacht dat hij eerder zijn kleur terug zou krijgen. Ik weet ook niet of ik hem volgend jaar weer scheer. ik denk dat ik hem gewoon een lichte deken omdoe, zodat de wintervacht niet zo extreem is. Zoals je op de foto van de kol kunt zien heeft hij in de winter een behoorlijk pak en kan hij niet meer naar buiten na het rijden sávonds!! Jordy is geen stal paard, dus dat bracht problemen.
Gr heidie