Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wij waren trouwens 2 meisje met de roze truitjes
zaten ergens langs de kant met een kruk.
dat was normaal

Marjolein schreef:Als glen altijd zo loopt snap ik niet dat hij ooit goedgekeurd is...
Het jammer van het meisje op kent was dat het paard dus ook helemaal niet meer op het been reageerde. Beest hobbelde gewoon wat in de rondte lein maakte zelfs de opmerking dat je er moe van werd als je er alleen maar naar keek.

Miss_Petit schreef:
Marjolein heb ik niet gezien deze keer, vorige jaar wel een keer, toen stelde Prisca haar en Maaike voor

en bonte natuurlijk (ik ben benieuwd naar de foto's)
zwanepol schreef:[quote=Venco[/b] Leuk beestje, draafde erg fijn met veel souplesse. Alleen heel heel erg chique, als ik dat op Ailin zet dan hou ik helemaal niets over wat op een tinker lijkt.
en bonte natuurlijk (ik ben benieuwd naar de foto's) 
Jean schreef:en Panny [zei ik toch dat je gewoon naar iedereen toe kon] .
). 
met prachtige bewegingen. Helaas kreeg hij niet echt de kans om zo te tonen zoals ik hem heb zien lopen op de hengstenkeuring maar goed volgend jaar maar onder het zadel Zwanepol?

)
Citaat:ik hoop dan niet dat ik zo afgezeikt wordt
zwanepol schreef:He flettie, ik ben er nu ook achter hoe ik prive post kan lezen.![]()
En ja, ik weet dat bokt erg verslavend is, maar mijn vriendje is momenteel aan het knutselen en crime scene is een herhaling dus heb ik toch even tijd op de zaterdag-avond om te beppen.![]()
Als alles mee zit zal ik venco volgend jaar idd. onder het zadel voorbrengen. ( ik hoop dan niet dat ik zo afgezeikt wordt)

En verrassend genoeg voor sommigen misschien, Venco dus ook. Twee totaal diverse hengsten haha.
Heb "zwanepol" nog een behoorlijke poos gesproken, ben alleen haar naam vergeten 
Een driekleur en de welbekende JIP! Wow, ik ben Jip-fan!
[/quote]
zwanepol schreef:Snowdon, als ik het goed heb gedaan heb jij nu een p.m.