Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik was vandaag bezig met deel 2 van de was test, en storm in de stal gezet om te drogen, heeft hij gerold
, nou zaterdag dan maar. dobbel schreef:zo even wat anders tussendoor in ons wastopic
ik kreeg vandaag een brief we zijn nummer 13 met de vraag of we een verhaaltje wouden doorgeven wat ze dan over hem gaan vertellen of zo.
wie heeft al eens van die verhaaltjes gemaakt en wat zet je er zoal in wie o wie wil me hier bij helpen.
alvast bedankt
Jean schreef:dit is iets nieuws en ook dat er 7 jury leden zijn
7 juryleden
grid schreef:Zou gaan voor een leuk pakkend verhaal met natuurlijk de algemene dingen van hoe oud is ie, hoe groot is ie, wat kan ie allemaal (dressuur, western, aagespannen, vrijheidsdressuur), andere opvallende kenmerken en karakter, wellicht over eerder behaalde premies of nakomelingen (wat vererft ie) enz enz...
En7 juryleden
Bonte schreef:Ik denk dat ik mijn vrije weekend ga ruilen. Ik wil ook wel kijken. Hoop niet dat Marijke me vilt.
Bonte schreef:Ik bescherm je wel hoor..Ik denk dat ik mijn vrije weekend ga ruilen. Ik wil ook wel kijken. Hoop niet dat Marijke me vilt.
Mariska_28 schreef:Bonte schreef:Ik bescherm je wel hoor..Ik denk dat ik mijn vrije weekend ga ruilen. Ik wil ook wel kijken. Hoop niet dat Marijke me vilt.![]()
irish_lady schreef:euhhhhhDenk dat jij zelf genoeg bescherming nodig hebt!
Zit wat in ja...
Het wordt een leuke dag Jean schreef:*D Het wordt een leuke dag
snowdon schreef:Ik heb in elk geval al vrij geregeld van mijn werk
Mariska_28 schreef:Bonte schreef:Ik bescherm je wel hoor..Ik denk dat ik mijn vrije weekend ga ruilen. Ik wil ook wel kijken. Hoop niet dat Marijke me vilt.![]()
ik kom ook met mijn stalmeiden, wij gaan de leuke jongens bekijken, of er een knapperd bij zit voor mijn meiden